Hey Fl3xgirl, Zou je misschien kunnen laten weten wat er met je foto's gebeurd is dan? Mijn vriend is nl normaal erg goed in het terughalen van foto's die verloren lijken te zijn, dus misschien kan die dan wat suggesties doen? Groetjes, Gwen
surf heb jij mssn haar allereerste foto dat ze net op me buik gelegt wordt als ik die heb ben ik al stukje minder verdrietig
ze stonden op een netwerk hardeschijf en die is gecrached we zijn naar een winkel geweest die heeft geprobeert ze nog terug te krijgen maar helaas hij is niet meer benaderbaar
okeej wel jammer zeg maar goed als het die collega niet lukt en me broers ook niet ga ik maar sparen wilde het eerst nie uitgeven maar merk wel dat deze foto's te belangrijk zijn voor mij
ja dat kan ik me voorstellen, zou het er denk ik ook wel voor over hebben, ook al is het superduur. ik heb nog even gekeken en heb ze inderdaad niet, maar heb je die ook niet in haar fotoboek gedaan dan? of wil je het origineel hebben? ik heb alleen 4/5 foto's van esmay in het ziekenhuis, die ik zelf gemaakt had toen we langskwamen... dus das niet veel. sorry, ik wou dat ik meer had voor je!
flex, heb je hem nooit hier op het forum gepost toevallig? Dan kun je hem terughalen in een van je oudere posts. Wij hebben overigens een account op picasaweb, daar staan ze ook bijna allemaal op.
zou je die nog even keertje kunnen sturen? heb veel foto's terug van eerste badje en eerste x weegschaal enzo maar niet mijn speciale foto dat ze net uit me buik kwam heb um wel in mijn fvotoboek maar wil hem orgineel
Jeetje Fl3xgirl, Das pas echt kut! Weet hoe je je voelt, alleen bij was het niet door een crash, maar door een ex! Sindsdien maak ik altijd een back-up op externe schijf! Misschien een tip voor als je (hopelijk) alles weer terug kan vinden....
hi allemaal! Zo wat heb ik weer een hoop bij moeten lezen Fl3xgirl, wat verschrikkelijk, advies komt nu natuurlijk altijd te laat, maar wij maken van al onze foto's een backup op cd en die gaan netjes in een verzamelbox. wel nog een tip: er bestaan bedrijven die na een crash nog data van een harde schijf kunnen halen. Zelfs bij zogenaamde 'zwarte vlekken'. google er eens naar, misschien kan je iets vinden, ik ben de naam van dit soort bedrijven even kwijt.
goeiemorgen allemaal! Tjee Fl3x wat ontzetttend @$%^! Ik weet helemala hoe je je voelt, ik ben ook zo iemand die dat back-ups maken altijd uitstelt. Ben op die manier heel veel foto's op mn oude laptop kwijtgeraakt. Kan me voorstellen dat het nog erger is als het foto's van je kindje zijn . Hopelijk kan iemand ze toch nog redden voor je! Zo wat is het gezellig druk geworden inmiddels zeg - 127 alweer! @Odess: mooi dat je streepje er nog steeds staat . Het is niet zi gek dat ie niet veel duidelijker is, want hcg heeft wel een beetje tijd nodig om te kunnen vermeerderen over een dag of 2,3 zou ie echt wat donkerder moeten zijn. Ik ben vanochtend eindelijk weer ietsje positiever, omdat ik nu toch ook weer lichte krampjes heb gehad. Weliswaar lang niet zo erg als de vorige ronde, maar voel wel weer wat borrelen zeg maar. Dus wie weet wordt deze ronde toch nog wat...
Als 't niet lukt ik wil je met alle liefde helpen. Ik werk zelf in de IT heb al regelmatig wat terug kunnen halen
Fle3xgirl Balen van die foto's! Inderdaad verschrikkelijk. Hoop dat je ze op de een of andere manier nog terug kan krijgen......Gelukkig heb je er al een paar hier kunnen vinden.. Even een vraagje... Vanaf wanneer mag je geen rood vlees meer eten? Tot je eisprong zou dit toch niet uit moeten maken?
goedemorgen allemaal! Fl3xgirl, balen zeg! Ik hoop voor je dat het lukt om je foto's terug te krijgen...Er zijn al heel wat mensen die misschien iets voor je kunnen betekenen! Ik duim! Hier niks nieuws vandaag... temp weer 0,1 gedaald en ik heb sterk het gevoel dat begin volgende week de duivels komen...