NOD Februari 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door joyce81, 2 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LJoey

LJoey Lid

26 jan 2009
    12
    0
    0
    Groepsleidster
    Hey hey,
    Hier zijn de duivels weer vertrokken, dus vol goede moed maar met veel minder stress de komende ronde in. Ik ga me er niet zo op focussen, want het komt wel goed... ooit krijgen we een prachtig kindje, dus....

Gefeliciteerd zwangeren!

En nog een vraagje, op wat voor soort CD's maak je je back up?

Kus

2. Delfino

Delfino Niet meer actief

nou wij wilden een dvd gebruiken maar wij waren dus te laat

3. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    wij gebruiken een externe harde schijf en die bergen we op in het keukenkastje, dat als er inbrekers komen en ze stelen de laptop en cd's enzo, dan zullen ze niet zo snel in het keukenkastje kijken denk ik...

4. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Aaaah Suus, zeg dat nou niet :( . Dat je temp even wat gedaald is hoeft echt nog niets te zeggen, kijk maar eens op de gallery naar zwangeren kaartjes bij FF. En er is ook nog tijd zat om hem voor je nod weer te laten stijgen, dus who knows... Ga voor je duimen!

5. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    hey nana,

Nou het is eigenlijk echt zo, dat ik denk dat het weer niks is deze ronde. maar op zich kan ik daar wel tegen hoor, dan is volgende week de ongie-ontdekking niet zo erg! Stukje zelfbescherming. als ik na ga denken wat ik de afgelopen 2 rondes voelde, dan voel ik me nu eigenlijk hetzelfde, vandaar dat ik vermoed dat ik bezoek krijg van de duivels! maar ach, we zijn nog niet zo lang bezig, dus ik kan het nu nog wel hebben hoor.

maar jij klonk hoopvol vandaag! vertel!

6. LJoey

LJoey Lid

26 jan 2009
    12
    0
    0
    Groepsleidster
    ohke, thanks!

7. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @Suus: ja, daar heb je wel gelijk in stukje zelf-bescherming kan ook geen kwaad. Nou ja, ik blijf gewoon voor je duimen.
    Ik ben ook niet heel hoopvol hoor (helaas). Was alleen blij dat ik nu ook eindelijk eens een krampje had, omdat ik dat nog niet eerder had gevoeld deze ronde (waar je al niet blij om kunt zijn :rolleyes: ).Maar ja, een klein krampje zegt niet zoveel he. Voel nog steeds veeeeeel minder dan de vorige ronde - en heb ook nog geen dikkere opgeblazen onderbuik. Dus wie weet gaan we uiteindelijk gewoon samen naar het mooie maart huis.

8. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    nou je kunt zeggen wat je wil, maar je temp ziet er tot nu toe goed uit! Ik duim wel voor ons allebei, en voor alle anderen natuurlijk ook, want we moeten gewoon allemaal op roze! (welke kleur roze dan ook ;) )

Het wachten is sinds gisteren wel minder draaglijk (odess heeft bij mij echt testkriebels losgepulkt, hahah) maar we blijven gewoon nog ff keurig breien in onze limo! :D

9. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Haha, die hele limo puilt straks uit van onze breiwerkjes ;) Maar, houd dat niet testen inderdaad nog maar even vol. In ieder geval tot het weekend! *hele strnge blik*.
    Op dit moment kan ik nog niet zoveel zeggen over mn temp. DPO7 is volgens mij nog echt te vroeg om er iets over te kunnen zeggen, tenzij je een innestelingsdip hebt of een 3-fasig kaartje (wat ik natuurlijk allebei niet heb, grrrr). Rond dpo7 is mn temp anders altijd wel hoog- zwanger of niet zwanger. Mocht ik gewoon ongi worden dan zakt bij mij de temp meestal zo rond dag 11 (mn lf is 13dagen). Dus we zullen wel zien. Laten we inderdaad gewoon allebei hard blijven duimendraaien, wie weet helpt het :D

10. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Wat kunnen jullie kletsen zeg...pffffff :)
    Maar ik heb het niet allemaal terug gelezen hoor

hier is mijn ongie bijna weer weg..dus dat scheelt wel weer :D

11. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Wauw al 2 zwangeren! :D
    Van harte gefeliciteerd!

12. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Hier worden de symptomen nog veel leuker, alhoewel ventje vind het wel leuk, heb steeds meer zin :s
    Maarja we blijven op het wachtbankje :s

13. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

7 mei 2006
    1.167
    0
    0
    zuid holland
    Helaas helaas weeeeeeeeeer op rood.
    gelukkig blijf ikin februari dan lijk het alsof ik een extra kans heb
    volgende ronde ziet er zo uit....

29 Januari 2009 Eerste dag van je laatste menstruatie
    8 Februari 2009 Een beetje vruchtbaar
    9 Februari 2009 Vruchtbaar
    10 Februari 2009 Erg vruchtbaar
    11 Februari 2009 Eisprong
    16 Februari 2009 Innesteldag
    25 Februari 2009 Vanaf hier kun je testen
    4 November 2009 Vermoedelijke bevallingsdatum

14. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Bijna hetzelfde als mij...Leuk! We gaan ervoor he!

15. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Wel balen natuurlijk dat het nu niks was....sorry....:(

16. Roxanne81

Roxanne81 Lid

17 dec 2008
    85
    0
    0
    Dames ik doe ook weer mee
    helaas ben ik ongi geworden deze maand dus op naar een nieuwe ronde :D

mijn volgende ronde zit er zo uit

22 Januari 2009 Eerste dag van je laatste menstruatie
    6 Februari 2009 Een beetje vruchtbaar
    7 Februari 2009 Vruchtbaar
    8 Februari 2009 Erg vruchtbaar
    9 Februari 2009 Eisprong
    14 Februari 2009 Innesteldag
    23 Februari 2009 Vanaf hier kun je testen

Liefs Roxanne

17. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    owwwh.. ik wil ook voor t echie meedoen..

tips om manlief op een eerlijke manier van gedachte te laten veranderen zijn welkom..whahaha ;)

dames succes.. ik ga ff poetsen...

18. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @Wondertje: Oow balen dat het toch heeft doorgezet :( . maar gelukkig kun je heir blijven - en nog profiteren van de 99% roze garantie ;)
    @Roxanne: Welkom en veel succes!
    @Bruisje: ik weet niet of je vriend er gevoelig voor is, maar kun je hem anders niet lekker vaak meesleuren naar vrienden met een baby. Of nog eens goed voorrekenen dat het sowieso wsl wel een jaar duurt voor\rdat de beeb er is (ervan uitgaande dat je niet meteen zwanger bent). Of je kunt het erop gooien dat het minder leuk voor het kindje is als er veel leeftijdsverschil zit tussen je nieuwe kindje en je andere kindjes (kunnen ze minder met elkaar spelen, etc.). Of kun je geen partner-in-crime maken van 1 van je oudere kindjes (dat die dan zegt dat hij/zij zo graag weer een babybrusje wil, hihi) Tja, en anders gewoon stiekem de pil door plee spoelen ;) . Nee hoor, dat laatste zou ik nooit doen. Hopen dat het je toch snel lukt!

19. Delfino

Delfino Niet meer actief

wat bij mij hielp was steeds zeggen hoe graag ik het wilde :)

20. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

7 mei 2006
    1.167
    0
    0
    zuid holland
    idd baalen maar we gaan er voor deze maand
    dat is een deal!
    we pikken gewoon die 99% roze garantie even mee nog

Deel Deze Pagina