NOD Februari 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door joyce81, 2 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Zo is het! ;)

2. Delfino

Delfino Niet meer actief

ben raar ongesteld gaat gepaars met mega steken in me bm en veel bloederig slijm :(

3. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0

4. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Volgends de banner zou ik vandaag ook mijn innestelmoment moeten hebben tot nu toe nog niks gevoeld.
    Ik werd vanacht wel wakker van kramp in mijn onderbuik heb vast wel 15 min. wakker gelegen. Vanmorgen wat een spierpijn achtig gevoel maar dat kan ook van het sporten van maandag geweest zijn.
    Alhoewel dat wel erg laat zou zijn.

Zou het dan toch?

5. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Mijn vriend (en ik ook trouwens) ging helemaal om na twee dagen op de meiden van zijn broer te hebben gepast.
    Wakker worden om 6 uur buiten beschouwing gelaten maar oke.

Geen kleine kids in de familie die een nachtje willen blijven logeren?

6. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Haha, ja naarmate het dichter bij komt wordt dat wachten toch altijd moeilijker, he! Ik heb heir stiekum toch ook alweer een klein beetje last van. Heb gister nog maar weer eens die matcare ultra's gekocht die claimen dat je ze 6 dagen voor je nod mag doen ;)

@Fl3x: Misschien moet je lichaam zich toch weer even langzaam hertsellen zo na je zw -ontzwangeren ipv ontpillen, hihi. Maar je bent gelukkig wel lekker regelmatig onig, dus er zal wel niets aan de hand zijn. Hoop dat ie snel weer voorbij is!

7. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Voor alle dames met pijnlijke borsten:

Heb toch maar een flesje amandel olie gekocht voor 2,70 bij de Kruidvat. en heb nu twee keer gesmeerd.
    Merk wel verschil. Het prikkelende gevoel is over.
    Als je er goed aankom voel ik het natuurlijk nog wel maar niet meer constant.

Dus dames op naar de Kruidvat of andere drogist.
    Ik vond het flesje tussen de medicijnen en vitamines.

8. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Goeie tip Gaat misschien ook maar even proberen! Heb inmiddels alleen ook een ander borst-gerelateerd kwaaltje, nl een ontzettend jeukende tepel. Echt heel raar :confused: . Heb nu een gevoerde bh aan en dan valt het wel mee, maar zonder bh wordt ik helemaal gek. Dus nu doet mn linker vooral pijn en de rechter jeukt :)

edit: hahaha, niet dat het ook maar iemand een worst zal wezen, maar het is dus precies andersom (ben er zo eentje die links en rechst noit uit elkaar houd- ook niet in de auto :) )

9. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Dat had ik dus ook een pijnlijke en een jeukerige.
    Het jeukerige is nu weg en pijnlijk zijn ze alleen nog als je er tegen stoot of op leunt.
    Denk dat het wel helpt dus.

10. maloen

maloen Lid

27 jan 2009
    9
    0
    0
    Wat gaan jullie vreselijk hard!
    We zijn ook met zoveel... ik hoop dat er ooit iets gaat blijven hangen. Alhoewel, dat zal wsl even duren en dat zou dan betekenen dat het nog wel even duurt voor het raak is.

Ik vind het wel jammer dat er zoveel mensen zijn hier, zo kun je niet echt een band opbouwen.

Nou ja. Ik zag op mijn ticker dat mijn eisprong vandaag zou moeten zijn. Ik voel m normaal altijd en heb nog nergens last van, dus ik denk dat deze cyclus dan wat langer gaat duren dan mijn ticker denkt. Alhoewel, meestal ben ik 12 dagen na mijn eisprong ongesteld en de ticker gaat vast uit van 12. Ach klussen is sowieso leuk :oops:
    Al letten we daarbij eigenlijk niet zo op welke dag in de cyclus het is hoor, dit is onze eerste ronde en we gaan eerst maar s gewoon klussen wanneer we zin hebben of de energie ervoor (best zwaar met een dreumesje dat slecht slaapt).
    Als t dan over een half jaar nog niets is, gaan we denk ik wel wat beter erop letten om op bepaalde momenten te klussen. Geen haast hier :)

11. maloen

maloen Lid

27 jan 2009
    9
    0
    0
    O, zie dat jullie vnl over symptomen schrijven. Erg herkenbaar, had ik toen ik zwanger probeerde te worden van de eerste ook. Al die kleine dingetjes, betekent dat nu iets of niet?

Maar toen ik eenmaal zwanger was, helemaal geen symptomen. Alleen dat ik echt heel moe was. O, en dat ik over tijd was natuurlijk! Op een gegeven begon ik wat beter te ruiken (maar dat was pas toen ik al een positieve test had gehad) en nog later vond ik sommige dingen niet meer lekker, zoals vis. Maar verder niets...

Deze keer reken ik daar dus ook maar op, "gewoon" de NOD afwachten + nog wat dagen en dan testen... eerder kun je t toch niet zeker weten en zit je jezelf alleen maar gek te maken.

12. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Ik meld me toch ook maar aan.. wil iemand mij op NOD 27 feb zetten?

Pffffffff en Ik HAAAAT Wachten! :)

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

knuff gaan we weer samen w88 ;)

14. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna

Ja het is niet anders he ;) al was ik er zo zeker van! en word ik ZO gek van de kwaaltjes..

we grapten vanmiddag al.. over een maand of 8 krijg ik ineens persdrang en roep ik waarschijnlijk nog "he dat stomme ontpillen!" :)

en nu heb ik ook nog echte hele erge ongi-auw :cry: ;)

15. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Zwanger worden bestaat volgens mij voor een groot deel uit wachten, ook ik vind het vreselijk.
    Tempkaartje laat schommeling zien, en gisteravond en nu net iets wat afscheiding bruin/roze, maar ja weet niet wat ik er van denken moet, verwacht (weer wachten) mijn menstruatie niet eerder dan maandag(dan is dag 26)

16. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Net weer getest, was zo bang dat het er niet meer was! Maar check mn album, die test van kruidvat is duidelijk toch :D

17. YellowButterfly

Nana, goed zo kom maar gezellig mee in de limo :D Duim voor je meid!

Flexgirl, he bah wat naar... Hopelijk is het snel weer voorbij en begint voor jullie de volgende ronde!

Nana, zie dat je bijna gaat testen, ben benieuwd! :D

Pampapilio, wat vervelend zeg... Hopelijk is het snel raak!

Ricmar, ik duim voor je, het klinkt allemaal zo goed!

Over gekke dingen gesproken, ik vind vis ineens heel lekker. Heb gisteren echt gesnoept van tonijn uit blik :rolleyes:

18. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Weet niet of het allemaal goed klinkt

het is voor mij te lang geleden om vergelijking te kunnen maken (was nov 1999) dus ja en ook elke keer zou anders kunnen zijn.
    Ben nu alleen maar bang dat de rode duivels komen, stom he?
    Vooral omdat ik die afscheiding heb, ook al is het te vroeg

19. YellowButterfly

Zou ook heel goed een klein beetje oud bloed van de innesteling kunnen zijn he! Ik hoop het echt voor je!

20. mosie

mosie Actief lid

15 jan 2009
    479
    0
    0
    @ Odess: Die test is idd goed duidelijk! :D

Hoe gaat het hier verder? Ik ben nu al zo flauw van het wachten :( Had vandaag allemaal steekjes in mijn buik (linksonder). Waarschijnlijk zou ik daar normaal niet naar omkijken, maar nu we zo bezig zijn hoop ik volgens mij ook van alles te voelen.. Pff nog gewoon een week wachten tot ik een x kan testen.. Haha ik ben hier echt veel te ongeduldig voor geloof ik :p

Deel Deze Pagina