Goedemorgen dames, Wij zijn net terug van het ziekenhuis en uiteindelijk valt het mee. De arts wil hem alleen onder controle houden of het niet gaat werken! Dus alle ellende van de afgelopen week voor niets.... Hij had wat mij betreft alleen wel duidelijker mogen zijn! Maaruh, voor degene die gisteravond GTST hebben gezien.... ik weet waar ze het stuk op hebben genomen dat Rik naar buiten loopt en Stefano erbij komt!
ja ik heb het gezien wist al dat hij voor 1 x terug zou komen heb net ovutesten besteld voor het eerst ga ik die ens gebruiken
tjonge ja duidelijkheid is niet altijd de sterkste kant van artsen. communicatie staat niet op het studie programma lijkt het wel
Dunja veel sterkte. Hier was temp 37,1 vanmorgen. Maar omdat ik gisteren koorts had niet echt betrouwbaar. Vraag me wel af of dit van invloed is op mijn eitje. De koorts dan. Weet iemand dat?
Goedesmorgens dames! Het is hier inderdaad rustig! Nou hier snap ik er dus niks meer van.. ben alweer ongi-af! 1 dagje bloed en weg... klaar.. beetje bruinverlies erna en einde verhaal.. das wel erg kort he.. is dat wel goed?
Goermorgen allemaal! @Ricmar: heb zonet gelijk je temp ff gecheckt en jawel - ik ben jaloers. Super mooie innestelingsdip hoor! @Twinny: welkom . Hopelijk brengt feb jullie meer geluk! @Suus: Goed dat je gestopt bent met roken . Ben zelf 3 jaar gelee gestopt en pffffff, vond ik toch best moeilijk , maar ben nu superblij dat ik er vanaf ben. Veel succes ermee! @All: Ok deze hoort misschien thuis in het domme vragen topic, maar ik stel em voor t gemak toch even hier . Gisteravond moest ik ploteseling super erg niezen. Omdat ik geen zakdoek bij de hand had greep ik naar m neus en hield ik deze dicht (weet dat dit niet goed is, maar was reflex ) en toen ik nieste deed mn linker eileider echt ff super veel pijn. Een hele heftige steek die ongeveer 10 seconde duurde en daarna minder werd . Nu maak ik me dus gelijk allerlei zorgen . Weet iemand hier wat het geweest kan zijn?
We hebben het hier toevallig een paar dagen gelee over gehad en ik heb het toen gegoogled. De kans op innesteling kan inderdaad ietsje kleiner worden door koorts- maar dan vooral door hele hoge (37.1 lijkt me niet echt hoog). Maar het kan zeker nog gewoon, ook met koorts. Zal voor je duimen!
Jeetje.. das ook lekker.. ben je lekker schoon voor de volgende ronde Nou ik snap er gewoon niks van.. ik ga er maar weer vanuit dat t gewoon goed is.. maar sommige kwaaltjes brengen me zo aan t twijfelen.. en das gewoon niet leuk! *haat ontpillen* tis officieel!
heb nu ovu testen besteld geen id hoe ze werken maar ben erg benieuwd wanneer me ei komt blijbaar ben ik nog aan het ontzwangeren
Ja das ook lekker.. ik moet eerlijk zeggen dat ik je wel erg vroeg vind hoor! na je eerste ukje! heeft dat een reden als ik vragen mag?
vroeg? ik vind het wel mee vallen haha de reden is dat het enorm kriebelt en ik het heel leuk vindt dat ze strax samen kunnen spelen. (er is zelf iemand voor 2de bezig die net 3 mnd geleden is bevallen)
Mijn menstruatie is tussen de 2-6 dagen, dus het kan. En ik heb wel eens gehoord dat zeker na het stoppen van de pil je baarmoederslijmvlies dunner is, waardoor ook de menstruatie minder is. Dat moet dan weer op peil komen. Bij mij worden ze nu weer langer. Ik vond die twee dagen wel lekker eigenlijk 8)
moet zeggen dat voor ik zwanger was en tijdens me zwangerschap ik altijd heb geroepen als esmay 4 zou zijn we voor een 2de gingen had nooit verwacht dat het zo zou gaan kriebelen
Geen domme vraag hoor! Heb ik ook wel eens ..is volgens mij gewoon een spier. Maak je maar niet te druk joh .
1: Wondertje & Gepke & Tigerlady & Bloempjuh23 & Moaatje 2: Nemo3 & Annemonique & meggytje & lisa1983 & Nikita33 & Paultje80 3: Odess & Tata & Ricmar94 & Jada1984 & Done & mariekebr1 & Zonneschijn & RM1 & wops & Sannie80 & Heitjekarweitje & Robertha 4: Bootsy & mariska165 & Milkhd & Josjo & Ellen1983 & Marieken & Florida13 5: Patriez & dees75 & natjuh026 & suuskebab & plienneling & Toetje & Maartje84 & Eveline79 6: Pearl29 & noa1980 & Tessa8 & Helma30 & Jose & Melanina & Nana33 7: Princi & bollemieke & elena21 & equal & mosie & kleintje73 8: Joyce81 & Klein Chrisje & IlonaHokkeling & Susan27 & Alecia & Manoe & MSBG 9: Bianca82 & Lauw & Mermaid & Lydia2906 & SSV & suusje2009 10: luukske & Lin71 & dani86 & krumeltje & Senna04 11: Nonja & Beebie82 & Maaik & Mischienmama 12: winnie pooh & Sammie88 & Salapio & Lente1973 & Mercedes & xenas81 & maloen & xhoneyy & Shyness & knuff83 13: Zinah & Koeky 14: Speedy123 & Miracle1984 & Daantje22 & Muppet80 15: Mammie Patricia & Anna009 & Mgwc & hanneke88 & Loesje84 & Mukje 16: Moosje25 & Candyjunk & Dorientje & Pooh82 17: Mexicang & SylviaM 18: Liesben 19: Vissertje & nienke07 & Ingrid74 & Annie1979 & knippy 20: Angelea & Ranniej20 & berenbotje & Loontje4 & Puzzcat24 21: MamavanJordy & yvie & Senna04 22: Springmuis & Love Child 23: Rapoenzel & juf Mariska & jessy1983 & Gwn & Roxanne81 24: Lieselke & LJoey & Happy79 25: Sunmaid & waterfall 26: Miracles 27: fl3xgirl & PamPapilio & Marcia 28: surf Datumloos: mamaria TESTMARATHON 12 Februari * Shyness 13 Februari : * Joyce81 20 Februari : * Moosje25 28 Februari * fl3xgirl 131 Dames voor Pink Baby Dust 2 Zwanger , 5 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 0 Cyclus van slag , 0 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spatie): [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/12/03/1228334700-480.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen![/quote] Maar heb me zelf er weer bijgezet
ik zie nog te veel rood ipv roze. maar oke het is nog geen februari. Ben nu wat verkouden en bij snuiten slietjes bloed ook weer vreemd.