Ha Allemaal, Wat is het hier rustig vandaag hè! Fl3x@ Wat ontzettend fijn dat je de foto's weer terug hebt! Voel me een beetje belabberd vandaag..... Fijne middag allemaal!
Ja, t is zeker rustig. Iedereen nog even aan de vrijdagmiddag borrel zo lang het nog kan ofzo Balen dat je je belabberd voelt . Grieperig? Beterschap igg!
Goedemiddag dames, zijn er al dames die snel gaan testen? Hier is bij manlief nu echt het kwartje gevallen nadat de digi test ook zwanger zei :+ Succes!
Ha Nana, Ja beetje grieperig of het is mijn prikkelbare darm of natuurlijk stiekem zwanger. Ik hoop dat laatste natuurlijk maar het zal wel het eerste of tweede zijn. Ik weet het niet. En jij aan het niesen toch, verkouden? Het heerst als een gek in elk geval. Oh Odess, wat leuk allemaal he! Blijf je hier nog wel ff meekletsen? Of ben je al helemaal ingelijfd bij de oktobermamma's? Of doe gewoon allebei. Dat is natuurlijk het beste! Tralalalalalla....ik verveel mij een beetje....
1: Wondertje & Gepke & Tigerlady & Bloempjuh23 & Moaatje 2: Nemo3 & Annemonique & meggytje & lisa1983 & Nikita33 & Paultje80 3: Odess & Tata & Ricmar94 & Jada1984 & Done & mariekebr1 & Zonneschijn & RM1 & wops & Sannie80 & Heitjekarweitje & Robertha 4: Bootsy & mariska165 & Milkhd & Josjo & Ellen1983 & Marieken & Florida13 5: Patriez & dees75 & natjuh026 & suuskebab & plienneling & Toetje & Maartje84 & Eveline79 6: Pearl29 & noa1980 & Tessa8 & Helma30 & Jose & Melanina & Nana33 7: Princi & bollemieke & elena21 & equal & mosie & kleintje73 8: Joyce81 & Klein Chrisje & IlonaHokkeling & Susan27 & Alecia & Manoe & MSBG 9: Bianca82 & Lauw & Mermaid & Lydia2906 & SSV & suusje2009 10: luukske & Lin71 & dani86 & krumeltje & Senna04 11: Nonja & Beebie82 & Maaik & Mischienmama 12: winnie pooh & Sammie88 & Salapio & Lente1973 & Mercedes & xenas81 & maloen & xhoneyy & Shyness & knuff83 13: Zinah & Koeky 14: Speedy123 & Miracle1984 & Daantje22 & Muppet80 & Angel1982 15: Mammie Patricia & Anna009 & Mgwc & hanneke88 & Loesje84 & Mukje 16: Moosje25 & Candyjunk & Dorientje & Pooh82 17: Mexicang & SylviaM 18: Liesben 19: Vissertje & nienke07 & Ingrid74 & Annie1979 & knippy 20: Angelea & Ranniej20 & berenbotje & Loontje4 & Puzzcat24 21: MamavanJordy & yvie & Senna04 22: Springmuis & Love Child 23: Rapoenzel & juf Mariska & jessy1983 & Gwn & Roxanne81 24: Lieselke & LJoey & Happy79 25: Sunmaid & waterfall 26: Miracles 27: fl3xgirl & PamPapilio & Marcia 28: surf & Claire85 Datumloos: mamaria TESTMARATHON 12 Februari * Shyness 13 Februari : * Joyce81 20 Februari : * Moosje25 28 Februari * fl3xgirl 133 Dames voor Pink Baby Dust 2 Zwanger , 5 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 0 Cyclus van slag , 0 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spatie): [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/12/03/1228334700-480.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!
hey damens, vandaag spontaan ongi geworden en ondakns de operatie nog maar 2 weken terug was mag ik direct de medicatie beginnen van de gyn Dus ik ga alsnog mee met februari
Kun je niet morgen na je werk een test halen? Dan hoef je nog maar 1 nachtje te wachten... Of je man/vriend er eentje laten halen als jij aan het werk bent. Ik zou ook heel moeilijk kunnen wachten, maar zou het wel tot zondag proberen. Succes nog eventjes...
Ik vind het hier ook nog erg gezellig en hoop dat er meiden mee gaan naar het oktober topic! Dus ik zie een hoop van jullie in ieder geval daar, tot die tijd ben ik erg benieuwd hoe het hier gaat
Odess, van harte hè met je zwangerschap! Is het bij jou ook al helemaal doorgedrongen? En is het je eerste kindje? Tijdje terug was er toch zo'n ander lijstje waar dat erg handig op stond...
Nou dan heb ik de vorige ronde misschien mn ei toch eerder gehad al.. want nu was ik er echt zo zeker van! Had al enkele dagen echt vruchtbaar slijm (net eiwit) toen kreeg ik duidelijke steken links... en de dag erna was t allebei weg! Hield alleen vanaf ong toen een zeurderig gevoel onderin mn buik.. en die heb ik constant gehad tot mn ongi... ik temp en test niet.. zeker omdat ik dus echt t gevoel heb m zo mooi te voelen/merken..
Dank je Ja het is onze eerste en het is nog enorm onwerkelijk. We gaan morgen de stad in om wat kleine dingetjes te kopen om het onze ouders te vertellen (en om het zelf te geloven ) We gaan over 2 weken op wintersport met mijn ouders en dan is het wel makkelijk dat ze het weten (bovendien wil ik niet dat ze er achter komen omdat ik mn vitaminepillen laat slingeren ofzo...), maar enorm spannend!
@Odess: Groot gelijk, blijf maar gezellig hier. Wie weet is het besmettelijk Lijkt me zo'n supergevoel als het langzaam tot je doordringt en je lekker kunt gaan shoppen voor de beeb! @Princi: ja, was n klein beetje verkouden, maar stelt niets voor. Gaat verder wel ok, alleen voel ik vandaag al weer een hele dag helemaal niets. en het lijkt ook wle of mn boobss minder gevoelig worden. Lijkt me niet zo'n goed teken @pampapilio: nee, als je toch al zeker weet wanneer ie is heeft het tempen ook niet zoveel zin. Dan zullen die wisselende lfs misschien gewoon aan het ontpillen liggen. @Claire: lekker dat je er deze maand ook ng voor kunt gaan. Zal voor je duimen!
zoow weer weekend, heerlijk! heb nog niet alles precies bijgelezen... ben echt moe pfff, gelukkig kunnen we weer lekker bijkomen de komende dagen. zijn er al nieuwe zwangeren die al voor feb stonden? hopelijk wel! en fl3x alweer de meeste foto's terug! Fijn! jij ook al zo aan het bloeden, ik ook, echt erg! zal wel bij de tweede keer ongie horen, maar bij jou zou het niet meer zo erg moeten zijn eigenlijk, toch? sterkte ermee! hopelijk is het snel over.
Leuk hoor, lekker winkelen en het aan je ouders te gaan vertellen...! Weten je ouders al dat jullie "bezig waren"? Kan het me nog zo goed herinnneren hoe het allemaal ging in het begin en wat ik als eerste gekocht en gekregen had... Geniet ervan!
Hoi! Hoe is het hier? Ben gisteren beetje ziekjes geweest, maar vandaag al heel wat beter hoor! Ban voormiddag met mama gaan winkelen in AH en C1000 en heb toch even staan zuchten bij de zwangerschapstesten (stiekem, toen mama bij de shampoo stond ) wil toch ook zo graag die 2 streepjes daarop zien! Ik ga zo even bijlezen he!
Dankjewel meiden, heel lief! Het is geweldig en begint nu aardig in te dalen... Ik gun het jullie ook zo! Niemand wist er iets van, maar mn moeder kent me goed dus denk dat het niet als een complete verrassing komt... Lijkt me zo gaaf om het te zeggen! Wil het graag in eigen hand hebben en niet dat ze er per ongeluk achter komen! De ouders van mijn man krijgen het direct na de vakantie te horen en de rest moet geduld hebben tot na de eerste echo. Ik hoop zo dat het allemaal goed gaat, voel me nu al verbonden met wat er in mn buik zit, gek he!
Moeders voelen dat inderdaad vaak aan bij hun dochter, die van mij wist het een paar jaar geleden al voor dat wij iets hadden gezegd, ze zag het aan me (al voor ik positief teste..)