NOD Februari 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door joyce81, 2 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Haha, echt, wat bijzonder!

Ricmar wanneer ga jij testen, je temp kaartje ziet er wel super uit! Anders moet je het aan je moeder vragen ;)

2. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Nou ik weet niet hoe mijn moeder zal reageren. Tot nu toe roept ze nog steeds dat ze geen oma wil worden en als ik het over een vriendin heb die zwanger is van de tweede waarvan de eerste net een jaar is noemt het stom en dat doe je toch niet. Denk aan je werk etc. Ik werk als invaller in het onderwijs en heb dus geen vaste baan maar wel super veel werk.

Ben dus best wel een beetje bang voor de reactie van mijn moeder mochten wij het gaan vertellen als het zover is.

3. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    ze zal toch wel blij voor je zijn? het is tenslotte jouw keus!

4. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Hmmm Suzan dat is vervelend... Maar misschien zegt ze het maar om jou niet het gevoel te geven dat ze het van je verlangt? Volgens mij moet het geweldig zijn om oma te worden, hoop dat jouw moeder daar ook zo over denkt!

5. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    even vraagje, ik lees zo vaak over het voelen van de eisprong, of meiden die voelen dat hun ongie eraan komt. ik voel eigenlijk nooit wat...zijn er meer meiden die eigenlijk niks voelen?als ik nu ongesteld wordt, wil ik gaan beginnen met temperaturen. tot nu toe deed ik dat niet. aangezien we al meer dan een jaar bezig zijn, lijkt het me tijd worden!

6. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    oeps foutje

7. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Ik wil nog even wachten juist omdat ik ook die bruinige afscheiding heb.
    Weet dat van alles kan zijn. maar toch...
    Nee ik wacht nog even misschien is hij nu negatief en vals .
    weet dat ik de vorige keer ook pas na 34 dagen(ongeveer) ging testen.
    Ik heb liever een positieve test die duidelijk is dan een twijfel..

8. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    *zwijmelt nog even bij het zien van Odess haar testen....*

Nogmaals gefeli meid!

9. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ik denk dat iedere moeder stiekum wel blij is als ze Oma wordt, echter kunnen ze het vaak niet laten even hun bezorgdhied uit te spreken, geloof me wij worden ook zo... haha

10. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Ik heb geen idee, ze roept al een paar jaar dat ze nog geen oma wil worden.
    De laatste tijd wel veel vaker nu veel van mijn vriendinnen en oude klasgenootjes zwanger worden.
    Ze zegt steeds, nou ik hoop dat jij verstandig bent en nog even wacht.
    Terwijl iedereen (zusje en mijn oma en schoonfam) juist graag een kleintje van ons wil.
    Misschien omdat ik geen contract heb en we net een jaar een koophuis hebben ofzo ik weet het niet.
    Denk vast wel dat ze blij is als het eenmaal zover is maar ze kan nogal direct uit de hoek komen.
    Ben dus wel bang dat haar eerste reactie iets negatiefs zal zijn.

11. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

7 mei 2006
    1.167
    0
    0
    zuid holland
    mag ik 1 feb op rood en dan de 23 nieuwe ronde erbij?

12. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    he dat is niet de bedoeling jammer hopelijk heb je in februari meer geluk.

13. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    alweer rood? nou ja, laten we maar hopen dat het komt omdat het nog geen februari is...

14. [​IMG]

1: Wondertje & Gepke & Tigerlady & Bloempjuh23 & Moaatje
    2: Nemo3 & Annemonique & meggytje & lisa1983 & Nikita33 & Paultje80
    3: Odess & Tata & Ricmar94 & Jada1984 & Done & mariekebr1 & Zonneschijn & RM1 & wops & Sannie80 & Heitjekarweitje & Robertha
    4: Bootsy & mariska165 & Milkhd & Josjo & Ellen1983 & Marieken & Florida13
    5: Patriez & dees75 & natjuh026 & suuskebab & plienneling & Toetje & Maartje84 & Eveline79
    6: Pearl29 & noa1980 & Tessa8 & Helma30 & Jose & Melanina & Nana33
    7: Princi & bollemieke & elena21 & equal & mosie & kleintje73
    8: Joyce81 & Klein Chrisje & IlonaHokkeling & Susan27 & Alecia & Manoe & MSBG
    9: Bianca82 & Lauw & Mermaid & Lydia2906 & SSV & suusje2009
    10: luukske & Lin71 & dani86 & krumeltje & Senna04
    11: Nonja & Beebie82 & Maaik & Mischienmama
    12: winnie pooh & Sammie88 & Salapio & Lente1973 & Mercedes & xenas81 & maloen & xhoneyy & Shyness & knuff83
    13: Zinah & Koeky
    14: Speedy123 & Miracle1984 & Daantje22 & Muppet80 & Angel1982
    15: Mammie Patricia & Anna009 & Mgwc & hanneke88 & Loesje84 & Mukje
    16: Moosje25 & Candyjunk & Dorientje & Pooh82
    17: Mexicang & SylviaM
    18: Liesben
    19: Vissertje & nienke07 & Ingrid74 & Annie1979 & knippy
    20: Angelea & Ranniej20 & berenbotje & Loontje4 & Puzzcat24
    21: MamavanJordy & yvie & Senna04
    22: Springmuis & Love Child
    23: Rapoenzel & juf Mariska & jessy1983 & Gwn & Roxanne81 &Wondertje
    24: Lieselke & LJoey & Happy79
    25: Sunmaid & waterfall
    26: Miracles
    27: fl3xgirl & PamPapilio & Marcia
    28: surf & Claire85
    Datumloos: mamaria

TESTMARATHON

12 Februari
    * Shyness

13 Februari :
    * Joyce81

20 Februari :
    * Moosje25

28 Februari
    * fl3xgirl

136 Dames voor Pink Baby Dust
    2 Zwanger , 6 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 0 Cyclus van slag , 0 Vlindertjes

Om de lijst te veranderen:
    *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    *Vul je informatie in.
    *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spatie):
    [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/12/03/1228334700-480.jpg[/img]

*En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen![/color

15. Heb je erbij gezet en de 1 feb op rood gezet.

16. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hoi meiden,

Odess: wat geweldig dat het bij je mannetje nu ook door begint te dringen. Is een speciaal gevoel he. Leuk dat je hier nog blijft kletsen.

Wondertje: balen zeg. Knuffie.

Hier ben ik ook bang voor de reactie van mijn ouders. Vooral mijn moeder interesseerde zich niet zo voor de zwangerschap. Maar nu hun kleinkinderen er zijn zijn ze er wel gek mee.

17. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Misschien wil je moeder zelf niet geconfronteerd worden met ouder worden? Als je oma wordt dan zegt dat wel iets over je eigen leeftijd toch?

Maar ik kan me voorstellen dat als je denkt dat je moeder zo zal reageren dat je er wel tegenop ziet.
    Toch hoop ik natuurlijk voor jou dat je snel zwanger zult zijn!

Dat laatste hoop ik natuurlijk voor ons allemaal!

18. Rosado

Rosado Niet meer actief

Meiden toch, wat hebben jullie weer ontzettend veel zitten beppen. Ik kan t amper bijhouden. Ik heb t maar opgegeven om alles proberen te lezen op 1 avond ;) .

@ Odess: Geniet er lekker van joh! Lijkt me ook zo bijzonder om echt zwanger te zijn en de eerste spulletjes te kopen. Super!

Ik heb niet t idee dat t voor ons gelukt is deze ronde. Ik voel me helemaal niet anders dan anders, heb alleen echt zere tepels. Mijn bortsen verder helemaal niet, maar die tepels, pff echt vervelend. Maar ja, misschien ben ik te ongeduldig, volgens mij kan ik nog geeneens een innestelling gehad hebben, aangezien ik maandag mijn eisprong heb gehad. Hè, houd op (zegt ze tegen zichzelf), ik kom er van zelf wel achter.

19. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @Mermaid: Irritant he, dat niks voelen. Ik heb het ook hoor. alleen gister voelde ik iets verder helemaal niks, nada, noppes. Je kan jezelf er lekker gek meemaken. (druk de hele tijd heel hard op mn onderbuik om te kijken of k dan al wat voel :rolleyes: ). Maar er zit inderdaad niks anders op dan geduld hebben. Zeker als je pas op 4dpo zit. Duim vor je dat het toch raak is!
    @all: heb nog niet echt een idee hoe mijn ouders zouden reageren. Mn zus heeft al wel kinderen en ik denk dat ze het ergens al wel een beetje verwachten dat ik er ook mee bezig ben, maar we hebben het er niet over. Ik denk dat mn moeder eigenlijk wel heel blij zou worden- die vindt oma zijn helemaal super. Mn vader zou het denk ik ook wel leuk vinden, maar is wel iets nuchterder daarn. Het lijtk me ook helemaal super om mensen te kunnen vertellen dat ik zwanger ben, maar ja eerst maar es zwanger worden ;) . Ik heb trws wel een paar hele goeie vriendinnetjes verteld dat we ermee bezig zijn, dus die zou ik het eerst vertellen en dan pas aan de familie.

20. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Nana: Pff, blij dat ik niet de enige ben die dat heeft, haha. Ik heb de afgelopen dagen wel elke x steekjes in mijn onderbuik gehad, maar ja, dat hoeft natuurlijk ook niets te betekenen.

Ik weet overigens zeker dat zowel mijn moeder, vader & nepmoeder (stiefmoeder klink zo Assepoester-achtig) en schoonouders het helemaal geweldig zullen vinden als ze opa & oma zouden worden.

Deel Deze Pagina