Zozo ... wat een drukke week. Ben al vanaf maandag niet meer hier geweest. Dus ik ga niet alles teruglezen. Ik probeer in ieder geval elke dag weer even langs te komen. Dan mis ik in ieder geval niets ...
Oh ... valentijnsdag ... de dag dat mijn man en ik elkaar voor het eerst de liefde verklaard hebben ... 4 jaar geleden alweer. Inmiddels getrouwd en dus hoog tijd voor een kindje!
hmm en het ziet er zo lekker zonnig uit. Nou ja, ik hoef er toch nauwelijks uit vandaag. Alleen even boodschappen doen en dat is gewoon omn de hoek .
Het is bijna februari dames! Heel veel succes deze maand en dat er maar heel veel roze naar maart gaan!
ohw...leuk...wij ook....zijn dan 5 jaar saam! trouwen...ja graag....maar hij niet....(ik heb al een huwelijk kort en heftig achter de rug....daarom wil hij niet....?!?!)
Grappig...wij hebben voor het eerst gekust op 14 februari! 10 jaar geleden alweer...Zeker tijd voor een kleine!
Middag allemaal! Zo, morgen februari, op naar dat mooie roze! Hier een 'lummeldag' vandaag. Was en plas doen en voor de rest echt niets. Wel blij dat ongi bijna weg is, phoe! Zag iemand met nega test.... Nog neit opgeven, je bent echt heel vroeg met testen! Ik duim nog voor je!
2 keer achter elkaar binnen 3 uur? Ik hoop het voor je maar het schijnt niet goed te zijn voor de kwaliteit van de sperma, ze zeggen niet voor niets dat je om de dag moet klussen. Maar laten we het hopen.
@ nana: nee, mijn temp daalt pas de ochtend nadat ik ongesteld ben geworden, dus dat hij hoog is, klopt in mijn geval gewoon..! Hoe is het verder met de 1 en 2 februari nod'ers? Is er al iemand die het lef heeft gehad om te testen? Ik ben heeeeeel benieuwd wanneer we het eerste roze gaan zien? (na Odess dan he!)
ok, bedankt voor de reacties. ik wacht nog even met temperaturen tot ik ongesteld word, hopen van niet natuurlijk! ik ben trouwens bang dat ik al een poosje mijn cyclus verkeerd bereken. mijn ongie begint altijd met 1 tot 1,5 dag bruin bloed verlies. ik weet dat je pas moet tellen als je helder bloed verliest, maar dit is altijd best veel en daarom reken ik vaak die dag al als dag 1. (als ik `s middags of `s avonds ongie word, tel ik de volgende dag pas als dag 1.) wat denken jullie hiervan?
Weet je wat erg opvallend is deze maand!? Er staan ik weet niet hoeveel pendels voor 2lingen bij veel meiden! Nou, ik ben benieuwd hoor en ik gun het jullie lekker allemaal! Goooooooooo Pink!
Jeetje wat kletsen jullie toch veel... ik kan het echt niet bijhouden.... sorry.. Hier niet heel veel veranderd... ovu testen blijven negatief... maar mijn temp is vanmorgen (eindelijk) iets gestegen... dus ik ben benieuwd. rustig afwachten maar...
Tja, ik weet het niet. Weet alleen dat ik overal altijd lees dat het inderdaad pas begint met rood. Maar eigenlijkmaakt het ook niet zo heel veel uit toch. Als gewoon maar zorgt dat je genoeg klust en niet te sne stopr. Als je altijd eerst dat bruin verlies hebt, kun je daar gewoon rekening meehouden in je berekeningen. Wanneer je tempt wordt het trouwens veel makkelijker, omdat je dan vanaf je ei kunt tellen - is veel preciezer. Maar goed, hopelijk is het niet eens meer nodig @mamamaria & klein chrisje: Klein chrisjes kansen worden er echt niet minder op hoor . Veel klussen niet per se slecht voor het zaad, maar worden het er gewoon minder van. Als je 2x vlak achter elkaar loost, zijn het de 2e keer minder, maar het beinvloedt het aantal van de eerste keer en dus je kansen echt niet hoor . Als vastgesteld is dat het zaad zwak is wordt iinderdaad soms aangeraden om niet te vaak te klussen, omdat er altijd een minimale hoeveelheid zaadjes moeten zijn om een ei te bereiken (sommige zaadjes "offeren" zich in weze op zodat anderen zaadjes door kunnen gaan naar het ei), zodat als het er echt te weinig zijn er nooit 1 het eitje kan bereiken. Maar ervan uitgaande dat je niet ook nog eens vlak voor de 1e keer hebt geklust, maakt het de kansen voor de zaadjes van de 1e lozing er echt niet minder op.