NOD Februari 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door joyce81, 2 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Yessssssssss! 2 x getest en twee keer positief! Die van de kruitvat zelfs al binnen enkele seconden.... jeeeee kan het soms nog maar moeilijk geloven....

2. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    :whistle: proficiat johannal!

3. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Bedankt! aaah maar jeee het is ook nog echt maar heel pril hoor!

4. woops

woops Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd meid.

5. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    GEFELICITEERD JOHANNA!

Fotoooootjes plieeeeesss! :-D

6. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    GEFELICITEERD JOHANNA!

7. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Gefeliciteerd!

8. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik heb allerlei verschijnselen en moet npg een paar dagen wachten maar toch begint het te kriebelen voor een test nu :p

9. mamaria

mamaria Bekend lid

4 nov 2008
    510
    0
    0
    Proficiat! Jij maakt wel gruwelijk goede HCG aan als jij al zo vroeg test zeg!
    Wat gaaf!
    Nu maar hopen dat het goed blijft gaan. Dikke kus Mamaria

10. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    Wow... gefeliciteerd.... super ... ga er maar lekker van genieten.... het is nu echie... hihi...

ps... da wil ik ooooookkkkk!

11. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Hey Johanna? Gefeliciteerd......

Nu de rest!

Ik ben druk met manlief de slaapkamer in de verf aan het zetten.
    Word alleen steeds zo misselijk van de verflucht!

12. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    jaaaaaaaaaaaaaaaa johanna! gefeliciteerd meid!geniet ervan!

13. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Johanna: gefelciteerd meid. Heb je een foto hihi?

Zag iemand met een nega test: balen maar geen bloed geeft moed. Kan nog he.

Hier temp 37.0. Gisteren was hij 37,1. En vruchtbaar slijm vandaag. Maar snap niet zo goed dat mijn temp nu al zo hoog is. Of kan mijn ziek zijn nog inlvoed hebben daarop? Voelde me gisteren alweer beter hoor. En 2 dagen geleden 1 dag koorts gehad.

14. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @Johanna: Gefeliciteerd!!! Wow, echt super voor je en zo vroeg getest :D . Lekker van genieten!

15. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Tja ik twijfel heel erg over de eventuele lengte van mijn zwangerschap omdat ik bij mijn laatste 'menstruatie' (lees topic heel kort ongesteld onder 'de eerste symtomen') maar heel kort zo'n 1.5 dag ongesteld was en het bloedverlies werd niet echt rood.. dus ja maar hoe kom je erachter he? maandag maar even de huisarts bellen... De ene test (kruitvat 2 voor 5) was echt al binnen enkele seconden heel duidelijk.

Bedankt voor al jullie lieve felicitaties

16. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0

1: Wondertje & Gepke & Tigerlady & Bloempjuh23 & Moaatje
    2: Nemo3 & Annemonique & meggytje & lisa1983 & Nikita33 & Paultje80
    3: Odess & Tata & Ricmar94 & Jada1984 & Done & mariekebr1 & Zonneschijn & RM1 & wops & Sannie80 & Heitjekarweitje & Robertha
    4: Bootsy & mariska165 & Milkhd & Josjo & Ellen1983 & Marieken & Florida13 & Johanna
    5: Patriez & dees75 & natjuh026 & suuskebab & plienneling & Toetje & Maartje84 & Eveline79
    6: Pearl29 & noa1980 & Tessa8 & Helma30 & Jose & Melanina & Nana33
    7: Princi & bollemieke & elena21 & equal & mosie & kleintje73 &
    8: Joyce81 & Klein Chrisje & IlonaHokkeling & Susan27 & Alecia & Manoe & MSBG
    9: Bianca82 & Lauw & Mermaid & Lydia2906 & SSV & suusje2009
    10: luukske & Lin71 & dani86 & krumeltje & Senna04
    11: Nonja & Beebie82 & Maaik & Mischienmama
    12: winnie pooh & Sammie88 & Salapio & Lente1973 & Mercedes & xenas81 & maloen & xhoneyy & Shyness & knuff83
    13: Zinah & Koeky
    14: Speedy123 & Miracle1984 & Daantje22 & Muppet80 & Angel1982
    15: Mammie Patricia & Anna009 & Mgwc & hanneke88 & Loesje84 & Mukje
    16: Moosje25 & Candyjunk & Dorientje & Pooh82
    17: Mexicang & SylviaM
    18: Liesben
    19: Vissertje & nienke07 & Ingrid74 & Annie1979 & knippy
    20: Angelea & Ranniej20 & berenbotje & Loontje4 & Puzzcat24
    21: MamavanJordy & yvie & Senna04
    22: Springmuis & Love Child
    23: Rapoenzel & juf Mariska & jessy1983 & Gwn & Roxanne81 &Wondertje
    24: Lieselke & LJoey & Happy79
    25: Sunmaid & waterfall
    26: Miracles
    27: fl3xgirl & PamPapilio & Marcia
    28: surf & Claire85
    Datumloos: mamaria

TESTMARATHON

12 Februari
    * Shyness

13 Februari :
    * Joyce81

20 Februari :
    * Moosje25

28 Februari
    * fl3xgirl

137 Dames voor Pink Baby Dust
    3 Zwanger , 6 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 0 Cyclus van slag , 0 Vlindertjes

Om de lijst te veranderen:
    *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    *Vul je informatie in.
    *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spatie):
    [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/12/03/1228334700-480.jpg[/img]

*En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!

Johanna stond nog niet op de lijst, maar heb haar er maar even bijgezet, zodta het er weer iets vrolijker uitziet hier :D

17. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Suus, ik zou zeggen ja O:) Ik heb toch het goede voorbeeld gegeven, nu volgen he ;)

Nana spannend! Het schiet al op hoor!

Zo wij hebben vandaag heerlijk geshopt :D Mijn man heeft help ik heb mn vrouw zwanger gemaakt van Kluun van mij gekregen en net toen hij het las moest hij al een aantal keren hardop lachen 8) Ben nu zelf ook wel nieuwschierig ;) Verder heb ik een fotoboek gehaald van de ontwikkeling van de beeb in de buik en een boek waarin ik mijn ervaringen kan bijhouden. Toen zijn we nog even bij de prenatal geweest en daar hebben we 2 setjes rompertjes gehaald en 2 paar sokjes, hieruit gaan we een pakketje samenstellen voor de opa's en oma's en wat overblijft is voor ons :D Ik heb alles maatje 56 gehaald want mijn familie kennende krijg ik geen maatje 44 kindje ;) Net heel onwerkelijk mee in de handen gezeten... Zo raar, is dit voor ons? Mijn struinde al vrolijk rond door de prenatal, zat al te kijken naar kinderwagens en maxicosi's terwijl ik heel erg het idee had dat ik daar nog niet mocht zijn ofzo, heel apart. Maar we hebben het leuk gehad en natuurlijk net weer getest (de testen zijn bijna op dus moet er bijna mee op houden ;) en de digi zei gewoon netjes zwanger en mn streepje was alweer duidelijker dan gisteren :D

18. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Johanna, jah super gefeliciteerd! Misschien ben je al veel verder joh! Geniet ervan!

19. maloen

maloen Lid

27 jan 2009
    9
    0
    0
    Het zit er dik in dat je dan vanaf de menstruatie daarvoor moet tellen. De verloskundige vroeg mij toen ik zwanger was ook of mijn laatste menstruatie een normale was. Waarschijnlijk krijg je nu wel een iets vroegere termijnecho, om te meten...

Spannend hoor! En gefeliciteerd. Ik hoop dat alles goed blijft gaan!

20. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @Odess: Super zeg dat jullie al zo leuk voor de beeb hebben geshopt. Het lijkt mij ook ontzettend leuk. Heb al zo vaak voor andermans beebjes dingetjs gekocht en omdat het dan voor je eigen te mogen doen, moet een groot feest zijn :D . Wordt helemaal vrolijk van je verhaal!
    Ja, bij mij beginnen de testkriebels ook al te komen hoor. Maar donderdag is mn NOD pas. Pffffff, dat lijkt nog zo ver weg.

@Johanna: Wow straks ben je la veel verder dan je denkt. Lijkt me eigenlijk ook wel prettig, dan sla je die onzekere eerste weekjes in een keer over. Aan de andere kant lijkt het dan natuurlijk wel of je korter zwanger bent :rolleyes: .

Deel Deze Pagina