Passagierslijst NOD Januari 1: 2: 3: 4: Springmuis 5: 6: 7: 8: 9: 10: 11: 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: TESTMARATHON 1 passagiers voor de roze luchtballon 0 Zwanger, 0 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://blogsimages.skynet.be/images_v2/002/616/433/20080624/dyn001_original_450_338_pjpeg_2616433_8c834c5d8b63940370ae595fa2a19d78.jpg[ /img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! Helaas heb ik hem mogen openen vandaag gezellig in mijn eentje in de hetelucht ballon
Nu al!?!?!?!?!? Of ja nee, dat bedoel ik natuurlijk niet na een cyclus van 49, maar ik bedoel jeetje, jij hebt december gewoon helemaal overgeslagen! En we zijn november nog maar net voor de helft begonnen, pffff.... Jammer meid.....ik hoopte zou dat het voor jou raak zou zijn.... Maar ehm, moet wel zeggen, je hebt wel een enorm gafe luchtballon uitgezocht! Hopelijk brengt die je naar grote hoogtes, zodat je zelf een sterretje mag uitkiezen!
Haha hij is leuk he! wist echt niet wat ik nou moest nemen als plaatje haha ja heb inderdaad heel december overgeslagen deze luchtballon brengt geluk, dat voel ik
Wat een gave luchtballon Springmuis. Ik wil altijd al eens een luchtballonvaart maken, alhoewel ik nu toch wel hoop dat ik niet met deze mee hoef. Het klinkt ook nog wel heeeeeel ver weg Januari 2009. Nou ik hoop dat 2009 helemaal jouw jaar gaat worden Springmuis!
Wow, een heuse luchtballon! Wat gaaaaaaaaaf Tis zuur dat er nu al een janurari NOD is geopend. Springmuis, ik denk aan je en duim voor je dat het in januari jou maand mag zijn. Hopenlijk nog eerder natuurlijk. Koes koes
Hey springmuis Zie dat je een luchtballon hebt geweldig, maar hebt hoogtevrees! Moet nog wachten tot 5 december dan is mijn NOD. Meid wat balen zeg dat de zijn gekomen. Je cyclus is nog steeds zo onregelmatig? Blijf je nog in november kletsen of december? Veel suc6 meid. groetjes Inkerbell
Coole luchtballon! Als de motor niks wordt en vervolgens ook de mini niet, dan stap ik met een gerust hart in bij de ballon. Balen Springmuis, dat je weer een ronde verder bent.
Wat een gafe luchtbalon! wel #$% dat je naar januari moet... hoop dat de mini mij geluk brengt, anders kom ik je vergezellen vanaf 5 december ofzo...
Wat klote dat jouw nod zo ver weg is &*&%&%$#% Hoop wel dat januari jouw maand gaat worden! Ik hoop niet aan januari toe te komen want no way dat ik in een luchtballon stap. Heb veel te erge hoogte vrees
Meiden jullie zijn lief dank jullie wel voor jullie lieve woorden! Enne ik blijf alleen in de luchtballon, afgesproken? jullie gaan met de motor of mini mee voor de meiden met hoogtevrees mocht het nou wel gebeuren dat jullie hier heen moeten, ik heb blinddoeken, dan zie je niet dat we zo hoog zitten
Zo hee, wel ff schrikken he, een passagier voor januari alweer.... Sterkte met wachten Springmuis, maar die mooie ballon heb je goed gevonden!
jeetje nu al weer iemand voor januari. Balen dat je nog zo lang moet wachten. Maar helaas zullen er toch wel mensen uit december zich bij jou aan gaan sluiten. Een erg mooie ballon trouwens. vooral de kleur
hey springmuis Kom gezellig worden in de roze motor en mini topic. je kunt het vinden bij zwanger worden, clubs en dan de topic roze motor en mini... Het blijft hier zo rustig nog... doei doei...
Wat een geluk bij een ongeluk eerst mag ik in een mini en als dat niet helemaal goed gaat mag ik met een luchtballon... Hou je voor de zekerheid een plekkie voor me vrij? Als we nu iemand meenemen die Hcg in overvloed heeft, kunnen we mooi van de optie gebruik maken dat we HCG strooien naar iedereen die het zo goed gebruiken kan Lijkt me al een super gezellige vaart
Hey, Gave luchtballon. Ik hoop natuurlijk dat ik niet meer mee hoef, maar misschien meld ik me wel over een paar dagen. Groetjes Fly
Ik vind de luchtballon echt helemaal geweldig. Dat is al lang een wens van me. ik hoop alleen dat ik er niet in mee ga deze keer. Hoop dat ik lekker in de mini mag blijven. Springmuis: wat erg voor je die lange cyclus. Normaal gesproken wel handig, maar nu zeker niet. Hoop dat je lekker in je luchtballon mag blijven.