zoofies ben ik weer net even lekker geshopt voor mezelf en de kleine zwangerschap was beroerd en de bevalling was een hel maar zou het zo nog 10 x doen ook al heb ik direct na de bevalling geroepen noooooit meer whahaha
Me too ,ik was dolgraag zwanger was echt geheel in volle verwachting Ik genoot van de groeiende buik ,de trapjes,spulletjes kopen enkel het vaak plassen, slechter slapen op't einde en 1 maand opvoorhand voorweeën dat niet mja wat heb je voor te kiezen we mogen al blij zijn dat we dit alles mogen meemaken!
Hier 2 keer ruggeprik en zh (wegens kankergeschiedenis), enkel de laatste keer moest ik lang wachten ,was spitsuur operaties ,pijnpompen waren op (kreeg een shot epi) gelukkig was ik snel bevallen. De 1e was er binnenkomst 1u15 , geboren 5u55 idem morgen 20 minuten persen . De 2e was er bij binnenkomst tot inleiding (3 dagen gelegen met op en af weeën maar water mochten ze niet breken wegens risico navelstreng ophanging of doorzakken)7u25 pilletjes opgstoken en om 9u25 kwam ze piepen ,met 10 minuten persen.
Niemand hier? Heb vandaag gaan inkopen doen (vooral drank en vlees). Heb ik ineens 5 kg gehakt in spagettisaus omgetoverd en varkensvlees 2kg in stoofkarbonade. Mmm 't ruikt hier nu erg lekker
hier wel eens spuit tijdens de bevalling terwijl ik thuis bevallen ben! Ook om de placenta los te krijgen hoor.... viel wel mee, ik heb alleen een godsgruwelijke hekel aan prikken! Zoonlief ligt op bed, net weer bij de ha geweest, omdat ze hem toch nog even wilde zien. Hij is 'gewoon' nog steeds ziek en vrijdag morgen moeten we weer terug... Morgen heel de dag werken.... dusssssssss
Zou hij een kinderziekte hebben bovenop de AB allergie?? Hier wel bij de 1e naweeën gehad ,bij nr2. niet (was toen ook rustiger). Men 1e heb ik niet bij me gehad zijn ductus (hartader wat sluit na de geboorte)deed dit niet dus hij lag 2 dagen op neo. We hebben toen ook pas iedereen gebeld toen hij bij ons op de kamer aankwam.
Hihihihi herkenbaar..............ik zat terug in de auto en toen had ik zoiets van: hoe ga ik manlief vertellen dat ik dit NOOOOOOIT meer ga doen. d
hahaha, nou ik zei na de bevalling...gaan we snel weer voor nog eentje?? (vanwege de PCO...wist dat het moeilijk zou gaan...hihi) Hoe is het hier? Lekker gezellig!!!??? Hoor hier constant ons meisje door de babyfoon hoesten...zo zielig ze stikt er bijna in met momenten........Hopelijk is het hoesten snel weer over...ik geef haar al hoestdrank voor de keel.....maar weet zo ff niet wat ik verder kan doen.
whahaha hier eertst juist van pffff eerst komende jaren geen MMM meer maar ja je blijft niet eeuwig 'jong'heh (niet aanvallend voor iemand bedoelt)
Als ik nu deze maand zwanger raak dan is het al vanaf 2004 constant bezig met zwanger worden of zijn.....dus na die 2de neem ik ook even pauze hoor! Wil wel graag een 3e nog...maar dat gaan we dan even overleggen.....
t is zo jammer dat de mmm zoveel tijd neemt en meestal alleen al door wachtlijsten of lange tijden tussen de afspraken bij je gyn wij willen dolgraag 4 kids....... maar na nr2 wordt er hier ook even lang pauze genomen hier idd ook al vanaf 2004 intensief bezig met t hele zwanger worden en al.... ook toevallig
wij zijn in dec 2003 gestopt met de pil nou hilarish hier manlief heeft morgen ene sollicitatie heeft ie voor t eertst in zn leven een stropdas gekocht ik heb nog nooit zon ding geknoopt zitten hier 3 volwassen mannen en geen van allen lukt t zelfs met een youtube lesfilmpje om te brullen enfin uiteindelijk probeer ik t een keer en in 1 keer goed
whahaha...ja mijn man heeft ook geen stropdassen hoor! En ik zou het ook niet weten hoe te doen..maar hilarisch dat jij het in 1 keer wel lukt en andere niet hihihi