NOD februari 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door goofychick, 9 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hihihihihihihihihihi..................ehhhhh.........ik zeg niks!!

2. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja en hoe gek ook, die voorkeur is bij mij toch echt helemaal weg. Het belangrijkste is het CLICHE, als het maar gezond is......voordat ik beviel had ik zoiets van jajajajajaja......maar het is echt zo dus!

Hier overigens nog niks wat op ongi duidt. (misschien dat deze regel als een katalysator gaat werken)

3. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    haha ik moet wel lache om jou reactie.. wat bedoel je met ik zeg niets

4. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    PRECIES,...dat bedoel ik dus...hihihi..toen ik zwanger was van mij zoontje, vond ik al die hormonen prima...hihi

5. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    o...o.k...ja kan me ook wel voorstellen dat enige afstand wel wenselijk is....wel een beetje dubbel anders he? de zwangerschap is natuurlijk van jou en je man.. hoop dat je heel snel een positest mag hebben!!!

6. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    hahaha oke.. !.. ik zit nog 7 dagen van mijn NOD vandaan :p heb wel ongesteldheids krampjes, wit zalfachtige afscheiding.. hoofdpijn, beetje sago, gevoelige tepels.

tik tak tik tak kan die tijd niet wat sneller

7. Yukl

Yukl Niet meer actief

Wow, wat kunnen jullie lullen! 8)

@ rimar: gefeliciteerd, zwanger! Ik zie duidelijke strepen! Jij bent zo te zien een erg actief lid maar je naam zegt me niets. Had je eerst soms een andere naam?

8. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    nou, zo de kleine man in bed doen en dan maar eens even een beetje romantiek in de slaapkamer organiseren...if you know what i mean?..hihihi...en nu maar hopen dat manlief dat ook een goed idee vindt...hihihi...alleen heeft het niet zoveel zin he?..;)

9. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    oo...ja, kon je maar even doorspoelen he?..;)

10. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    idd maaar kan toch nooit zo zijn dat ik nu al van die kwaaltjes heb terwijl mijn ei pas een week geleden is geweest

11. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    hihihi...wacht maar tot je verslaafd wordt...hahah... dan gaat het vanzelf.. maar zoveel als rimar of BEG bv typt dat red ik ook niet hoor...dan zou ik hier de hele dag aan het typen zijn, vind mijn baas niet zo'n goed idee,..gek genoeg..:)

12. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    wat al niet kan?.. maargoed.. ik heb iedere maand kwalen en in de maand dat ik zwanger was van mijn zoontje had ik nergens last van...;)tsja...

13. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hormonen!!!!!!! Pomtidomtidom.........maar ook dat hoeft niks te zeggen dus daarom zeg ik "ik zeg niks"

14. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja hier nog zo eentje hoor, behalve dat ik steken in mijn lies had, en op innestelingsdag kleine speldenprikjes.

15. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ ingef: haha ja dat hou ik echt niet bij hoor, dit tempo. Kom af en toe even koekeloeren hoe het er voor staat :)

16. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    He Yukl, hoe is ie????

17. Yukl

Yukl Niet meer actief

Hey lieve goof, hier flink geklust de laatste dagen. Ik denk dat mijn eisprong zich keurig op tijd heeft gemeld gezien ik gister wat steken voelde en last heb van slijm. De komende dagen klussen we nog even door ;) De zwangerschapstesten heb ik al ingeslagen hihi. Ik hoop dat ik me kan inhouden tot NOD. Maar aangezien ik bij zoonlief 4 dagen te vroeg positief heb getest, zal het wel niet.
    Ik heb niet alles gelezen dus misschien heb je het al gezegd, maar heb je nou al die echo gehad? Je duizeligheid is nog niet weg toch?

18. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

Hee! Jij weet het wel duidelijk te brengen zeg! Thanx :) Ben wel nieuwsgierig he? :)
    Ik ben er helemaal niet zo in thuis, IUI, is dat 'gewoon' inseminatie?
    Lief dat ik die vragen mag stellen, als ik te ver ga in mijn vragen, dan zeg het maar hoor...

19. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

whahaha, dat ik toch lichtelijk testdrang begin te krijgen? Vandaag weer 2 voor 5 gekocht.... en ik heb, even tellen, nog 5 testen liggen, dus nu in totaal 7 zw..testen in huis!!!! :$

*gaat zich schamen :)*

20. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ik versla je, ik heb er uhm 11... :)

Deel Deze Pagina