zo, deze dame gaat ook slapen. Morgen een lange, lange, lange dag..... ben er woensdag denk ik pas weer! Slaap lekker!
lekker dat je nog even kunt genieten van de kleine, viir je weer aan het werk moet, wat naar dat je een mk hebt gehad, maar super dat jullie er zo positief instaan
haha, er is idd veel geklets vandaag. vind het ook spannend hoor, nu paar dagen niet testen, dat word nog wat gelukkig heb ik nog maar 1 test in huis.......
Oh beetje een dubbel gevoel dus bij je begrijp ik hieruit?? Misschien moesten ze het nieuws nog even laten bezinken en komt het enthousiasme en de vragen later nog??? Waren zij het aan wie je die mokken had gegeven?? Hoe vonden ze die?
Zoooooo... ik heb erdoorheen gespit hoor!!! Lees ook weer dat er een aantal meiden al flinke testdrang hebben... een week voor NOD!! Niet doen hoor! Heeft echt totaal geen zin! Zo, the NOD-police has spoken... *gaap* Truste!
Goeiemorgen ik hoop echt heel erg dat hier iemand is sinds gistere avond heb ik pijn in me lies, voor het slapen gaan viel het wel mee, maar het word steeds erger en me temp is 37.3.... ik hoop dat hier iemand is en die even er over wil praten
liane dat is voor jou een hoge temp, kan innesteling zijn ik had bij innesteling ook hoge temp zelfs koorts... pas goed op jezelf
Liane, ja, je innesteling kun je wel in je lies voelen... Daar heb ik steeds mijn steken namelijk! Meid, als je het niet vertrouwt, of het wordt alleen maar erger, dan ga ff naar de dokter... Sterkte ermee!
Zooooooooooooooooooooo! Gisteren een vrouw in Valkenburg bevallen van een dochter. Op zich iets wat elke dag gebeurd, maar nu: Ze stond vast in het verkeer! De politie heeft haar helpen bevallen!!!!! Ze zijn met de vrouw naar een hotel gegaan en hebben daar onder telefonische begeleiding de vrouw geholpen te bevallen... Het zal je maar gebeuren!
dank je wel, ik hoop het maar maar het zijn niet alleen steken, want als ik er aan kom dan doet het ook pijn en nu blijf ik het voelen.... zooooo het zal je maar gebeuren!
Liane, dat laaste, als je eraan komt en het nog pijn doet, klinkt dan weer niet echt als een innesteling, heb je niets verrekt in je slaap vannacht of zo?
tjah, ik zat je kaartje even te bekijken.... Als dit door een zwangerschap komt, heb je misschien wel een tweeling Nee, ff serieus, heb geen idee, maar hou het even in de gaten! Heel veel sterkte en nogmaals, als je het niet vertrouwt, dokter bellen! Ik ben er weer vandoor, werken vandaag en eerst mijn kleine mannetje naar mijn moeder brengen. Fijne dag vandaag allemaal!