zou ik jou is wat vertellen wat mij gister overkomt!!!! zit ik hartstikke hip met een legging en laarzen en lange trui aan. kom thuis ga naar de wc en wat ziet mijn oog!!! loop ik de hele dag al met me broek binneste buiten!!!! schaam me kapot hahaha
Naast mijn heerlijke valse kattengejank kan ik ook heel goed uit de maat dansen en op het verkeerde moment inzetten!!!!
whahaha...dat meen je niet! tss,.. of niemand heeft het gezien of ze durfden het niet te zeggen...ooo..vreselijk... zou mij ook kunnen gebeuren...heb altijd zo'n haast 's ochtends...
@Liane ben je niet lekker, heb ik gemist, beterschap meissie! @3maanden geen goed zaad door antibiotica???? SLIK........ @Meaan, hmmmmmm elk dag nieuw zaad.......nou weet ik het niet meer.... @Ingef en anderen thanks voor de knuffels. Ga ff douchen, zoonlief ligt op zijn bedje kan ik ff rustig douchen, mijn rug doet pijn ter hoogte van mijn longen, denk vanwege het wegkrijgen van de grote brokken taai slijm..... Tot strakkies lieverds!
Goh druk hier. Heitje hoe is het meis trek je de spanning nog? Ik duim heel hard voor een goede uitslag (maar daar gaat mijn gevoel wel vanuit)
ik wordt morgen om 7.30uur al geholpen AARGH!!! IK WIL NIET MEER!!! (hmm.. zo klinkt het nog valser in dat lattertypen) DO RE MI VA SOL LA SI DO
goofychick, volgens mijn man (biologieleraar) ververst het zaad van een man iedere dag de hele dag door een beetje, maar dat gaat natuurlijk niet met bakken tegelijk. Antibiotica tast het zaad, of de kwaliteit ervan wel aan, maar er worden ook weer nieuwe goede zwemmertjes gemaakt. Vandaar dat ze vaakook adviseren om om de dag te vrijen, zodat de zaadcellen aangevuld zijn... douche ze! ga mijn kleine zo ook eens op bed leggen...
tis echt niet normaal Heitje!!! hopelijk krijgt je man nu eindelijk de uitslag! ik begrijp je helemaal Meeaan *dikke knuf*
*verstopt zich*... ....ooo...spannend he, die uitslag van heitje...hoop dat het niet te lang meer duurt voor je heitje...
proest hihihi leuke stunt hoor, ik lig dubbel van het lachen, heb grote fantasie en inbeeldingsvermogen nl.
precies!! wedden dat ze gewoon lunchpauze aan het houden zijn?..:x zeg dan dat je op een andere tijd zult bellen... laat mensen niet zolang in spanning zitten zeg...tsss....