Lieve dames, kwam ff spieken of de uitslag al binnen was, maar ik begrijp dat die er niet is.... Heitje, sterkte met de zenuwen!!!!! En ik ben weer weg, eten, werken, eten, school bleh!
nou het was een zwarte legging, maar de naden liepen aan de buiten kant en dat lipje zal aan de buiten kant
middag dames!! weer een gezellige boel hier niet helemaal bijgelezen want telkens als k 1 pag verder ben met lezen zijn dr weer 4 bijgetypt haha. ff vraagjeee, khb mn ochtendurine in de koelkast bewaard moet dat eersst wat opwarmen voor k test of kan het ook met koude urine ??
Zo dat is vroeg zeg, maar dan loop je je niet de hele dag zorgen te maken, dat scheelt wel weer, maar ik zal aan je denken meis morgenvroeg, en je uiteraard hier heel erg missen
Aangezien het over mijn vent ging zal ik ff reageren. Mijn lief heeft langdurig antibiotica gekregen en daardoor werd hij tijdelijk onvruchtbaar. De zaadjes in aanmaak krijgen ndan niet de kans om goed te rijpen daardoor word je dan onvruchtbaar. Zaadcellen liggen al 3 mnd klaar in een soort opslagbuisjes voordat ze actief worden, daarom zeggen ze dat het 3 mnd duurt (na het stopen met antibiotica) voordat alles hersteld is. Maar of dat ook zo is na een antib. kuurtje weet ik niet. Die van mij heeft antibiotica 3 weken per infuus gekregen en dat is wel iets anders dan de pillen die je bij de ha krijgt. Misschien dat het maar een heel tijdelijk effect heeft.
hey meeaan, wat gaat er morgen gebeuren meis? ik lees lang niet alles bij en heb het even gemist...sorry...
nou, da's in elk geval spannender...maar dan wordt het dus het kakelende kale poezenkoor?.. klinkt ook best goed..