Leden van het 'Kalende Kippen & Lallende Kuikens Koor' Rimar Heitje Subke Liane Kris Meeaan BEG Ingef Charmedknorrie ... Regels: Verplicht om mee te zingen, zowel in als uit de maat... Mate van valsheid is zeer belangrijk, hoe valser hoe beter Secuurheid wordt niet getolereerd ZP-koor-nieuws: Zojuist is een hevig emotionele fan aangetroffen in een hoekje....zij is daarom ook aangenomen in het koor. (Meeaan) Ook is een op een banjo spelende vals zingende kip+kuiken betrapt op het zingen van een liedje van Gordon... en dus ook bij het koor gestopt (BEG) Weer een nieuw lid! Het aantal leden groeit gestaag. Wij vinden het een eer om aan u te mogen presenteren: Ingef! Compleet met vals zingende kater én gitaar dat noooit in de stemming is! Jaaa dames en heren, lid nummero 9 is ook gearriveerd! Naast haar heerlijke niet-klinkende kattegejankt is zij ook nog eens heel goed in breakdancing, oftewel...ze breekt de dans door lekker uit de maat te trippeletrappelen! En we hebben het over...... Charmedknorrie!
nou ik zit in me vrije tijd graag bij de AA nee hoor klik maar hier http://www.zwangerschapspagina.nl/nod-forum/184172-nod-februari-2010-a-219.html#post6531969
*proest* nu lig ik helemaal blauw van het lachen, en mijn collega zit me nu aan te kijken zo van wat heb jij nou, ze moest eens weten
Ja dat is waar ook...jouw mannetje heeft natuurlijk veel meer van die bende gehad... Maar nu is het helemaal uit zn lijf toch?
Ja en juist doordat ie zo lelijk is heeft het ook wel weer wat. Heb jij wel eens naar Miami Ink en daarna naar LA Ink op Discovery gekeken Kat von D heeft ook zo'n naaktkat nl