aan wat moet je geopereerd worden? en ben héél ff terug.. ga niet alles teruglezen.. zag wel 'n nieuwe roze op de lijst: gefeliciteerd Cici!
hey sub! meeaan heeft een neusoperatie, zie een paar pagina's terug.. ik stelde dezelfde vraag namelijk, vandaar..
Nou echt hoor...en ik merk ook dat ik mét de minuut bozer wordt... het stoom komt nog nét niet uit mn oren... Maar ik probeer ook vrolijk te blijven door om Meeaan's kale poes te lachen
Ik hoop het ! Ik wil het resultaat ervan onderhand wel eens meemaken . Jouw mannetje nog niet gebeld?
waar meeaan's kale poes al niet goed voor is he? maar ze mogen nu wel eens opschieten zeg! *begint ook boos te worden*....
thanks ingef, las 't ook net @Heitje: weet je nu nog niets?! @Yaraah: heb 't deze morgen al gezegd: ik vind dat je 'n supertemp hebt hoor @rest: sorry, kan echt niet meer bijlezen.. moet er over 'n paar min weer vantussen..
@BB10, jee, das lang iid.......maar dat stelt mij weer wat geruster, thanks voor je reactie meid. @Heitje!!!!! @Incognito, waarom moet je nou werken........*zucht* @Rimar, oh die onzekerheid meid, bah.......ik weet nog dat ik bij elke echo iets ging kopen voor de kleine, of elke grens, en met 12 wkn hebben we een gebakje gekocht voor de koffie savonds.
Ff laten rusten dan, die van mij houdt er ook niet van opgejaagd te worden (hoe graag je het ook wil weten) Hij zal echt zelf wel bellen (als er geen collega's bij zijn) KNUF voor jou!
Heb er een sms achteraan gestuurd met de vraag of ik dan mocht proberen te bellen... en nu wacht ik maar weer
echt héél gemeen! en thanks.. word er heel droevig van, want kan hier niet meer volgen en voel me er helemaal niet meer bijhoren.. (ligt niet aan jullie hoor! ik kan gewoon niet meer meepraten) succes meeaan morgen en jij heitje, succes met de uitslag, ik probeer straks nog wel eens te komen kijken @Rimar: alles nog ok? hoe voel je je? (kom 't antwoord straks wel lezen.. ) daaag meisjes.. *loopt verdrietig richting ZP uitgang.. snif..*
Ik ga de laptop dichtklappen, heb het nu helemaal gehad. Mannetje heeft de assistente net gesproken...ze moeten in overleg en bellen ALS HET GOED IS vandaag terug. Mijn geduld is nu echt heel ver te zoeken en ben erg boos. En tegelijkertijd ook bang aan het worden dat de uitslag niet goed is. Waarom bellen ze anders niet gewoon tijdens het spreekuur? Ik laat het jullie weten als de uitslag er eindelijk is. Bedankt in ieder geval voor jullie medeleven, als ik jullie toch niet had....oef dan had ik mezelf allang opgevreten denk ik. Jullie zijn de beste!! doeidoei!
Mijn god heitje! Wat is dat voor soepzooitje daar!!!!! Grrrrrrrrrrr......zullen we ze ff met zijn allen gaan opzoeken! hebben ze niet door dat zoiets belangrijk is voor mensen!
Ahh Sub niet verdrietig zijn. Ik heb hetzelfde probleem. We horen er nog best bij alleen niet zo aanwezig