Wat fijn dat je weer een eisprong lijkt te hebben, kwebbelsnoes! Hopelijk kun je je vent (man/vriend?) nog terugvinden vandaag.. haha
Spannende tijden voor de meiden met NOD rond 4/5/6 februari! Dus ook voor mij. Mijn eisprong is nu heel dichtbij, dus volop aan het werk . Gelukkig heb ik wel een beetje afleiding, aangezien ik volgende week waarschijnlijk met een nieuwe opleiding ga beginnen, anders werd ik helemaal gek van de zenuwen denk ik. Meiden succes!
wel heel erg veel gemak dan he OOh het is eindelijk stil boven!!! Ze lag er al om 1 uur in...maar heeft tot nu toe liggen babbelen en aan haar muziekje trekken....hopelijk slaapt ze en blijft ze even slapen.... Hoe is het met iedereen die hier wel meeleest maar niets zegt...... En verder iedereen die wel iets zegt hahahaha
Ben er wel maar moe en ik moet me huis nog poetsen :S. Heel irritant, volgens mij denkt manlief dat de kaboutertjes hier schoonmaken. Ik heb echt snel een hulp nodig voor een paar uurtjes in de week. *zucht*
tsjah...die kabouters doen hier ook niet het werk...maar ik ben dan wel fulltime mom..... (niet door eigen keuzen maar omdat ik geen werk kan vinden) Werk jij er nog wel naast koeky? Want dan snap ik wel dat het niet lukt.....pffff.....mannen soms he...
Ja ik werk 4 dagen in de week. Punt is dat ik niet elke vrije minuut schoon wil maken of de bedden wil verschonen. Wat ook nog een probleem is dat manlief en ik verschillend zijn opgevoed. Ik weet dat ik wel eens kan doorslaan in mijn schoonmaken maar hij kan er zo'n zooitje van maken en dan zeggen "Ja maar er moet ook geleefd worden". Ja dat begrijp ik maar als je wat gebruikt en je bent klaar leg het dan terug. Ik wil niet zeggen dat ik de netste ben hoor. Maar zoals hij Vervelend dat je geen werk kunt vinden zeg
@ mgwc..... hier heeft de kleine vandaag 2 x 30 minuutjes geslapen en he r net weer even neergelegt in dr bedje @ koeky.... laat ik er niet teveel over zeggen maar soms MANNE! hier net verlof gehad en nu mn 2 maand vakantie en als het goed is ga ik gewoon 12 uur p/w weer werken in de thuiszorg
hihi...nou de kleine meis slaapt nog steeds....naast de enkele keer dat ik ze naar lucht hoor happen...(neusje verstopt en hoest heel veel...)
oh lekker vakantie. Daar ben ik ook wel aan toe zeg. Nou ben ik net 2,5 ziek geweest maar ook echt goed ziek. Dus ik wil eigenlijk morgen weer aan de slag. Maar ik twijfel nog, ben eigenlijk pas net beter en weer op de been ben zo bang dat ik 't weer over doe en binnen de kortste keren weer thuis zit. Misschien vrijdag dan is het altijd rustig en maar 1 dag dan weer een weekend.
Ben er ook nogeens , heb nog altijd wat bloedverlies en de kids zijn niet in hun nopjes zeg maar. Ben al blij dat mijn droogkast terug thuis is na reparatie en mijn vader lijkt het wel naar zijn zin te hebben in zijn revalidatie. Zo net een hel toer gemaakt van winkelen ,droger ophalen en thuiskomen. Een degelijke rugzak gaan kopen voor de oudste ,die was met korting niet veel maar we zullen genoeg dingen nodig hebben tegen september. Ben moe ,begin terug wat bij te komen sinds stoppen met de pil. Soms zo onrustig en ik ben iemand heb graag ordelijk en net huis maar mij man als die ergens heeft ingezeten dan is dat ongelooflijk hoe die dat telkens overhoop krijgt gesmeten... Volgende maand beginnen met verven ,we hadden hier 3 jaar geleden geverfd maar kinderhandjes ,ergens vochtprobleem moeten we herdoen met betere verf. Groetjes
Goed hoor! Gewoon heerlijk gewerkt vandaag.. pff.. nou ja, alles zat tegen en ik had goed ingeschat dat een vergadering die begon om 10uur echt wel ging duren tot lunchtijd, maar verder mogen we niet klagen. Hulp in huis zijn we ook nog over na het denken. Ik vind het best frustrerend dat ik die ene vrije dag in de week (heb 40+ werkweek en daarbij nog een opleiding af te ronden) bezig ben met het huishouden ipv met leuke dingen doen.. Al zou ik natuurlijk ook die tijd die ik op zp zit nuttig kunnen besteden Verder vraag ik me af of wat ik vond in mijn slip "vruchtbaar slijm" is..
Hier ook een meelezer haha, moet zo weer weg, even gauw kijken wat er te doen is in NOD-land!! (heb nu al kleine forum verslaving) Hebben jullie dat ook dat je zo na de eisprong weer onrustig wordt? Zal het deze keer wel of deze keer niet BAH ik wil gewoon rustig en kalm zijn en echt kunnen denken dat het wel komt zoals het moet zijn... Morgen weer werken, gaat de tijd lekker snel!
goeieavond @ jippiejee... wachtbankjes zijn altijd spannend hier @ lilalien... loop je jezelf niet voorbij?
Ja erg hè dat wachtbankje... Ik lees hier op het forum wel vaker MMM wat is dat? Ik zie gelukkig wel een mooie baby foto! Wat een skatje! Gefeliciteerd! Hopen dat het nog eens mag lukken!
haha, 5 minuten nadat ik gister postte was mn vriend al thuis over een paar maanden pas mijn man, we gaan wel trouwen....