fijn...ook al is het voor een goed doel, leuk is anders weet ik nog uit ervaring....door de hormomen spelen je darmen nu al enorm op he?.. lekker in je pyjamabroek op de bank straks...
Meid ik weet hoe moeilijk t is.. maar proberen vol te houden! en anders wel de test showen hoor hahaha!
als hij nega zal zijn zal er weinig te showen vallen .. we zien wel .. komt goed ! .. lastig hoor inhouden
lovepeet: weet je, je hebt helemaal gelijk..... MAAR: Als je nu test en op je NOD ongi wordt, dan wéét je dat er iets gezeten heeft.... die pijn kun je je besparen.... (ik probeer eigenlijk alleen mezelf maar te overtuigen hoor!)
mooie echo trischka en dat zelfs van de buitenkant! snap dat je na een vmk graag zekerheid wilt.... gelukkig heb je die nu! nogmaals van harte!!
dat bedoel ik ook...natuurlijk kan het altijd misgaan, helaas, maar nu ben je nog zo vroeg... en is de kan nog groter... maargoed, het is een vrij land,....
kan ik me ook nog zo goed herinneren... ik had met 8 weken en 3 dagen mijn eerste echo, inwendig.... die stilte totdat ze eindelijk iets gevonden had...vreselijk... en toen dat knipperende lichtje...wauw kippevel......
het wordt hier weer rustiger...iedereen op weg naar huis en eten aan het koken?.. ik ben bladerdeeg met kaas aan het maken in de oven en een restje macaronie aan het opbakken... lekker makkelijke dag.... en jullie? wat staat er op het menu?
ik ben weer wakker niet echt veel kunnen slapen, hoorde me meisje de hele tijd maar die hoofdpijn is nu weer veel erger