Manlief kwam net thuis, (die had ik al in tranen aan de telefoon gehad vanmiddag).....zoooooo lief, gooide al zijn spullen neer en gaf me eerst een knuffel.....
aaaaah wat lief van hem Goofychick! ik lig hier met verhoging op de bank voel me echt helemaal niet lekker, verwarming harstikke hoog en nog steeds koud...
ik was in de garage echt bijna een ijsblok niet te doen snap niet dat die mensen daar in hemdje rondliepen grrr. Is ook de laatste keer dat ik daar blijf wachten. brb*ff kijken naar mijn droogekast
@ Goofy: Ja scheelt niet veel inderdaad! Als we allebei op roze gaan komen we in ieder geval samen in november uit Is jouw nieuwe nod 1 maart als je uit gaat van 26 dagen?
meiden jullie beppen weer veel hahaha, Heitje wilde je ff een knuf geven, nu weet je dat er iets minder dan normaal is maar niet wat en wat dat voor consequenties heeft grrr.. hopelijk morgen meer duidelijkheid.. alweer! lekkere avond meiden, was een vermoeiende dag vandaag en ga vroeg mn bedje in strakkies.
Wouw meiden toch! Wat zijn jullie een stel kletskouzen! Ik lees niet bij hoor... geen beginnen aan Het is hier ondertussen takkeweer! Het regent al een hele poos. Ik hoop niet dat het vriest vannacht, want dan kan ik morgenvroeg op schaatsen naar mn werk. Hier in de wijk is het spek en spekglad. Zijn er byzonderheden die ik heb gemist sinds vanmorgen/middag?
Heitje dikke knuf meid echt k*t die onzekerheid! Goofy nogmaals een dikke knuf en wat een lief mannetje heb je! Sammie gefeliciteerd met je berichten
Hee Sammie, ik houd je wel in de gaten hoor meid. Mijn duimen draaien overuren voor je. Met mij gaat alles zijn gangetje. Ik ben snot verkouden en hoest me dol. Verder wachten op mijn ei en dan natuurlijk nog meer wachten. NOD waarschijnlijk rond 18/19 feb. Een paar dagen na jou. Jij komt dan ook nog uit in oktober toch?