Goeiemorgen hier is het niet best straks weer naar de dokter, denk ik een voorhoofdholteontsteking heb en de assistente zei dat dat goed zou kunnen pfff voel me echt beroerd kan wel janken!!!
dank je wel dondersteen! ik heb dat gistere ook al gezegd was gistere ook al geweest omdat ik ook een blaasontsteking heb jij heel veel sterkte! bij mijn kleine meid verwachtte ik ook niet dat ze snel ging komen en ineens verloor ik me slijmprop en begonnen de weeen ik duim voor je dat ze snel komt
goeiemorgen allemaal! sorry dat het even stil is vanaf hier mn meisje is vanaf gister enorm aan t spugen elke keer, dusdanig dat ik elke keer alles kan verschonen incl mezelf zo zielig, zelf door dr neusje en al
ik heb een paar vraagjes, kan je bij FF invullen dat je ziek bent? want me temp is nu wel erg hoog en wanneer denken jullie dat me ei is geweest? ik dacht zelf dag 16 omdat ik toen zoveel last had gehad aan de rechterkant. maar als ik invul dat ik vruchtbaarslijm heb gezien, dan doet FF me ei zetten op dag 14, terwijl me temp dan eerst nog een stukje omlaag gaat.....
goeiemorgen rimar, & liane, gelukkig is hier de sneeuw al wat verdwenen * roept NOD politie * moet ze gelijk geven .. eerder testen dan je nod . moet je niet doen .. brengt alleen maar teleurstelling.. ag ik kan nu op me NOD gaan wachten .. * maar al mijn gevoelens die ik heb dan * 3x dubbel zucht. !:x
om een 1 of ander gevoel vertrouw ik daar niet zo meer op .. ik moet nog 5+- dagen tot mijn NOD we zien wel .. thx voor de knuff
he meis.. 2v5 .. maar ik zit nog 5 dagen voor me nod he .. ! . dan ik van die senitest bestellen ofzo .. maar na deze uitslag heb ik daar helemaal geen zin in .. denk dat ik gewoon afwacht.. tot me nod doorkomt
goeiemorgen iedereen, het is heerlijk om je bed uit te stappen en je hoort de vogeltjes in de dakgoot fluiten in de zon. nadeel is er is weer sneeuw gevallen grrr.... maar hte is droog weer. liane ik wil je heel veel beterschap wensen, heb zelf al voorhoofdholte ontsteking gehad en zeker geen pretje.... ik ga me even douche, en dan de auto uitmesten ivm ons weekendje weg straks, yeahhhhhhhhhhh
dank je wel Zomaar ik word er zelf ook echt helemaal gek van als ik naar me meisje wil kijken, en met me ogen dus opzij kijk verga ik al van de pijn nog 2 uur en dan naar de dokter, en dan gelijk beginnen met de kuur en hopelijk slaat die snel aan!!! je mag trouwens wel paracetemolletjes slikken als je (misschien) zwanger bent toch?