Goedemorgen subke, gezellig dat je er eventjes bent, en we zien je vanzelf wel verschijnen en verdwijnen vandaag.
@ Lilalien, vannacht ging wel, was niet meer erg moe, en me hoofd deed zo'n pijn en dan moest ik nog vaak plassen door de blaasontsteking, werd er echt gek van @ Rimar, ik snap wel dat het moeilijk is om je daar te melden *knuf* knap dat je het toch hebt gedaan! over een weekje voel je je al wat beter
hey Liane: ik hoop dat je je snel beter voelt hoor! sorry aan de rest dat ik niet op alles reageer, maar dat kost me teveel tijd wil dondersteentje nog wel heel veel succes wensen! 't is nu voor elke moment hè.. zo spannend Kan je nog 'n beetje slapen?
Ik hoop het echt ja, en er zijn nu ook veel zp-genootjes die hier een beter gevoel bij hebben dan de vorige ronde, ik voel me eigenlijk ook anders maar kan het ook weer niet goed omschrijven, heel vreemd eigenlijks
Nee die staan voor komend weekend gepland, als deze blijven knallen dan is dat een goed teken. Ik zit nog te denken om nog zo'n digitale me indicator te gaan halen.
gewoon op je gevoel vertrouwen.. en zwanger zijn is moeilijk te omschrijven loop je al de hele tijd te stralen? en hoe reageerde je mannetje eigenlijk deze keer? nog zo nuchter? nog nuchterder?
Hee kris heb jij ook wel last gehad van een soort van zijsteek net boven je middenrif tegen je ribben aan?
dat kan je doen ja, die geeft dan meteen aan hoever je bent hè.. ik vind 't een goed idee en goed dat de koffie terug smaakt
Net zo nuchter, eerst denk ik het hartje horen en een echo bekijken. En ik straal volgens mij niet echt nog, heb een vrouw tegenover me zitten dus probeer hier met een pokerface te zitten, maar heb wel stiekem het idee dat iedereen het aan mijn neus kan zien of zo, zo raar.
Ja daar is deze koffieleut wel heel erg blij mee, maar hou er wel rekening mee met hoeveel kopjes ik drink hoor, 's ochtends niet meer dan 2 stuks. En ik kom er net achter dat ik mijn appel vergeten ben, jammer jammer
Nou ja, het is nu eenmaal niet anders. Bah, ik zit hier nu alweer te gapen en heb net anderhalve kop koffie op