whaha! 2 weken terug ging ik m'n zoontje halen bij m'n schoonmoeder (was toen 1 dag overtijd) en zij zo 'ben je overtijd?' ik krijg daar alle kleuren van de regenboog 'hoe weet jij dat nu?' 'ja, ik zie dat aan je' ah..
De vorige keer kon mijn moeder het niet aan mij zien dus dat scheelt weer, geen idee hoe het nu zal gaan.
Dan heb je nog eventjes te gaan, maar dat gaat je ook lukken hoor, ik ga je helpen daarbij, geen probleem
missch heeft ze 't wel gezien, maar wou ze 't nog niet vragen.. ? ik ben benieuwd in ieder geval wanneer ga je 't haar zeggen? (heeft ze al kleinkinderen?)
amai, bijna iedereen weer weg? en seg, ik weet dat ik gezegd had dat ik m'n temp pas op dag 21 of zo in zou gaan vullen, maar begin m'n temp kaartje te missen..
Ik heb geen idee. Ze heeft al 3 kleinkinderen, maar ik ben haar enige dochter dus dat schijnt voor een moeder heel speciaal te zijn, dus ben heel benieuwd hoe ze gaat reageren, maar heb nog geen idee wanneer we het gaan vertellen, ik wil eerst zelf zekerheid hebben en aan het idee wennen, dus heb werkelijk waar geen flauw idee.
ja, dat is ook wel heel speciaal hoor nee, laat 't zelf maar 'n beetje bezinken eerst. wij hebben 't bij Tygo toen verteld toen we de 6 weken net voorbij waren (met kerst) wanneer is ze jarig? of is er in 't kort nog 'n feestje of zo? tot moederdag wachten gaat wat lang zijn