heb vorige ronde ook heel veel last van hoofdpijn gehad.. wel 'n week lang denk ik.. op ZP werd toen gemeld dat dit 'n vaak voorkomende zwangerschapskwaal is, maar dat was 't bij mij dus niet ik duim voor je dat 't dat bij jou wel is
zo, ff kort, ben bij mijn ouders thuis. Uk naar de KNO geweest en krijgt maandag al buisjes! Ben maar 5 min. binnen geweest, ze keek in oortjes, las de historie in de verwijsbrief en zei dat hij echt buisjes nodig had. Hopelijk nu van de ellende af. Ben er weer vantussen!
Tygo heeft in april vorig jaar buisjes gehad na 'n 5-tal oorontstekingen en die zitten er nog altijd in! dat helpt echt super goed! was wel beetje zielig, want hij was toen nog maar 8 maanden oud, maar hij is er goed mee geweest tot nu toe!
dan is 't goed.. hier zal je ff helpen zwijmelen: (is al wel van heel lang geleden intussen, maar toch schattig --> alé, vind ik toch ) Bekijk bijlage 48723 zo heb jij er over 'n paar maanden ook eentje!
whaha! ja, echt *kijkt stoer rond en balt de armspieren om vervolgens de koffie over hare bureau te gooien* grinnik
smelt, zwijmel, aaaaaaahhh wat een mooie foto subke, daar ben je vast en zeker giga trots op als moeder, maar vond de foto met de post zalf ook erg leuk hoor, heb er smakelijk om zitten te lachen
pfff van me tempkaartje zal deze maand ook bijna niks meer kloppen, als je ziet hoe hoog ie nu is kan ik dit aangeven bij FF?