dank jullie wel.. ben er idd megatrots op en ja, die met de zalf.. zit er nu nog mee te grinniken.. 't is zo'n bandiet hè..
ben ook 'n mislukte versie @Liane: je kan je temp 'discarden', staat vakje naast je temp, dat aanvinken
Die foto zei eigenlijks al genoeg, hihihi, dat zijn leuke dingen voor later als hij gaat puberen enzo
echt? dan helpt 't bij Tygo toch niet zo goed, want die hoort ook niks als ik op hem loop te roepen dat ie ergens vanaf moet blijven
zo de auto is weer fris en schoon.... zo ff met de bullie de bank beroven liane beterschap en rusten dan is het snel weer over.... heb zelf toen die tijd 3 antibiotica gehad, 2 was ik allergisch voor jeuk overal gek van te worden en de 3e was goed. iedereen die pauze heeft geniet er lekker van je kunt zo weer aant werk gaan hahaha ik moet morgen nog dan weekend oleeee tot straks meiden.. ik ga naar buiten heerlijk weer zo beetje bruin worden (kon dat maar)
Is hij dan niet oostindisch doof dan? En anders het laten testen, misschien dat er nieuwe buisjes geplaatst moeten worden dat de oude geen dienst meer doen. Maar ben geen KNO arts.
oostindisch doof? daar heb ik nooit van gehoord.. en hij is gewoon selectief doof hoor.. als de kast met de koeken open gaat, staat hij gelijk naast me, dus hij hoort goed genoeg
Liane: ik moet terug aan de slag, maar de andere meiden kunnen ook wel helpen, moest 't echt niet lukken dames: tot straks of zo!
ik heb nu pas 3 dagen dus het zou kunnen, vanaf 1 jan, 7 dagen na me ei .. dus het zou kunne wie weet we merken het wel
graag gedaan! gek dat ie die 2 tempen niet laat zien. (ik kan ze toch niet zien) en nu ben ik echt weg daag!