Hallo meiden zo af en toe kom ik hier effe langs hoe het er voor staat, ik zag in het kletstopic van januari dat de pagina's behoorlijk snel gaan dus kan het niet allemaal bijhouden. Helaas ben ik gister ongi geworden dus moet nog effe wachten tot mijn ei komt mijn laatste cyclus was voor het eerst eindelijk normaal, 28 cd en op cd 14 mijn ei dus nu nog zo'n 13 dagen wachten heb mezelf al op de lijst geplaats, en dat was nog gelukt ook
hai meiden, meaan, gefeliciteerd! goofy, rustig aan meid beterschap! kwebbelsnoes, leuk trouwen...ik ga over 2 weken trouwen... we hadden vast al teveel pagina`s bij nod jan......?? ben gisteren dus naar de osteopaat geweest. me nek, me rug onderin bij mijn bekken en bij me buik, zat alles flink vast. op die punten heeft hij me behandeld. volgende week weer heen. verder heb ik nu al 2 weken last van die hoofdpijn...word er knettergek van. ben nit zo`n type wat zich snel ziek meld..maar vandaag toch maar gedaan, ik heb nu hele heftige aanvallen, het rare is alleen meteen bij het opstaan en begint het weer tegen de avond. maar ben nu helemaal op, zelfs beroerd ervan, morgen ga ik naar de huisarts....weet ook niet wat het is, heb al een neusspray voor bijholtes, gedampt met kamillle ed ed, zelfs de osteopaat heeft me er niet vanaf kunnen helpen.
krijg momenteel weer een desjavu haha ik schrijf weer eens een lang verhaal en is er bijna niemand online hahaha
He lieverds, bedankt voor jullie medeleven......vannacht goed doorgeslapen en zoonlief heeft ook lekker geslapen dus dat scheelt.....echter nog wel duizelig en net wilde ik hem in bed leggen en werd het weer..... Nu zei een vriendin zonet tegen me dat beide schoonzussen van haar na hun mk niet goed schoon waren waardoor ze steeds heel duizelig bleven.....dussss.......hoe moeilijk kan het zijn om een inwendige echo te geven......grrr.....anyway.......we wachten het onderzoek morgen maar eerst even af ......laat me iid ff goed nakijken want dit is niet goed....... Mijn temp doet raar.....heb een licht posi test ovu gisteren gehad maar volgens mij nog niet donker genoeg maar gezien mijn kaartje lijkt het alsof ik wel een heeeeel vroeg ei heb gehad. Maar geen slijm en geen dikke posi test....
goeiemorgen! beetje laat heb nachtje huisartsenopost met de kleine gehad, Ze lach zo te hoesten dat ze leek te stikken maar ze konden niets vinden:x ze ligt nog elke keer zo te hoesten dus heb de kinderarts en huisarts gebeld, ze zouden beide terug bellen dus ben benieuwd
Hoi hoi Kwebbel, gefeliciteerd met je verloving Goofy, doe maar rustig aan hoor. Kan je bij de HA geen doorverwijzing krijgen dan? Om zo'n inwendige echo te maken. Claire, ahhh arme meid. Heb je al wat gehoord?
@ koeky nee helaas niet wordt steeds neidiger ze zat paar weken terug al onder de rode pikkeltjes bij de kinderarts kreeg ik te horen exceem kreg hormoonzalf maar mn gevoel zei dat het dat niet was kom ik bij de huisarts krijg je te horen nee dat is absoluut geen exzeem huid maar een uitslag uiteindelijk conclusie naar heen en weer geslingerd te zijn waarschijnlijk katten allergie (en ik heb 4 poezels) maar geen van beide willen ze de allergie test doen :x dus ben ze nu tegeneen aan t uitspelen en ik eis die test gewoon al moet ik t ziekenhuis weer eens op zn kop zette (wordt zo onderhand mn hobby) maar enfin ik ga absoluut niet zomaar mn beestjes weg doen maar wil ook niet dat de kleine daardoor aan de meds moet ongeacht zalfje of iets. ik wil gewoon meer zekerheid als het zo is of zeer zeer grote kans (want allergie testen zijn bij kinderen tot 4 jaar minder betrouwbaar) dan kan ik een goeie beslissing nemen en weet ik zeker dat ik niet voor niets een ander huisje voor ze moet zoeken ook al is het met pijn in mn hart want de kleine gaat voor alles natuurlijk pfff dat is eruit
Ja ziekenhuizen die weten wat. Maar je kan 't gewoon eisen, je betaald toch gewoon voor dat soort dingen.
diploma bij een pakje boter die artsen hoe is het verders met iedereen?? @ goofychick.... ik zou andes gewoon proberen naar gyneacology poli te bellen en uit te leggen mssn kan je dan direct nog een inwendige echo krijgen
@Claire 85, bah meid niets is vervelender dat je meissie niet lekker is! @Koeky, HA wilde deze cyclus nog afwachten, heeft niks verder gevonden, maar tja inwendig kunnen ze niet kijken, maar mag over 14 dagen terugkomen voor een verwijzing voor een echo maar als het daarvandaan komt ga ik niet meer zo lang wachten. Morgen bij de neuroloog gooi ik het nog eens op.
Ook al staat mijn hoofde er nu niet helemaal naar maar net naar de toilet zag ik vruchtbaarslijm, zoveel heb ik zelden gehad de laatste tijd. Ben deze ronde weer aan de etos zwanger worden pillen begonnen en nu een knal positest zonet.......dus dat betekent dat ik het weer netjes op dag 14 ben......EINDELIJK.......dus toch maar klussen vanavond.....op zijn 11 en dertigsten.....hihihi......hoewel ik nu wel ff andere kopzorgen heb......
@Goofy; vervelend die duizelingen! Hopelijk komt er niets ernstigs uit morgen bij de neuroloog. En toch je eitje in aantocht! Hier ook al vruchtbaar slijm gespot, vanavond een ovutestje doen en zien wat die zegt! Ik heb de extra sensitive van Sensitest, ik pies altijd in een potje en daarna hang ik het testje erin voor 10 a 15 seconden. Gister de 1e test gedaan en die was nega maar ook het controlestreepje was heel licht. Heb ik hem er nu te lang ingehangen? Eroverheen piesen vind ik zo`n gedoe, en ben ik bang dat er niet genoeg op komt. Nog een vraagje; andere maanden klusten we rondom de eisprong elke dag, zo'n 3 dagen ervoor en 1 a 2 dagen erna. Deze maand zijn we om de dag aan het klussen. Nu hebben we gister geklust, nega ovutest en nog geen vruchtbaar slijm. Vandaag een daling van temp en vruchtbaar slijm. Eisprong heb ik meestal op dag 15, zou zaterdag zijn. Moet er vanavond weer geklust worden, vrijdag niet, zaterdag weer wel? Of vanavond niet, vrijdag en zaterdag wel? Of even af laten hangen van de ovutestjes?
@ Lief, ik hb ws ook zat of zondag mn ei, kwas van plan om vandaag en zat te klussen en zondag, maar k kom net om de bocht kijken dus het je of het dr nog niet van, maar vermoed dat dit wel goed moet zitten