nou kwebbel er dan maar ff 4 vol ff vraagje tussendoor.. ik heb vandaag getest zal ik nu gewoonop me NOD wachten .. en kijken wat er gebeurt of over 3 dagen er nog 1 doen ..
En je test vandaag was negatief (sorry, heb niet alles teruggelezen)? Dan zou ik wachten tot je NOD..!
ik had maar 1 broek gekocht en een aantal shirts, was na de bevalling 4kilo zwaarder dan voor ik zwanger was, maar dankzij sonja na 16 weken 8 kilo lichter
ik pastte trouwens me hele zwangerschap alle broeken en had gewoon van die buikbanden gekocht en wel wat joggingbroeken en zwangerschapsjurkjes en was gelijk na de bevalling alle kilo's alweer kwijt maar had ook echt SUPERVEEL water, het bed overstroomde helemaal
oke dames.. bedankt.. voor reactie.. pff mijn vriend net lekker gekookt.. ! na 4 happen .. laat ik het staan alsof alles er weer zo uit komt .. bah zeg
mannetje heeft hier spaghetti gemaakt, maar heb er een paar minihapjes van genomen en hoefde toen al niet meer komt omdat ik ziek ben denk ik....
ik heb pizza in de oven gegooid, ben zo moe en last van mijn rug, dus geen zin om moeite te doen haha....
mmm lekker kwebbelsnoes was jij overtijd? sorrie er staat iets van jou bij (ergens achter in me hoofd maar krijg het niet te pakken)