NOD februari 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door goofychick, 9 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    eh........ zou ik niet in bad gaan?

Ben er vandoor ;)

2. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    kwellend !>> :x:x

3. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    ik zei ook al een half uur geleden dat ik naar bed ga want ik moet er over 6 uur weer uit zijn !.

de groetjes !!

en badderse !! :D

4. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Zoiets lijkt meer op indoctrinatie :D

5. Lilalien

daarnet ff gesmst met dinnetje ,morgen langsgaan bijpraten.
    Dochter mee kan ze daar in het speelparadijs spelen.

Morgen eens zien voor verf en kwasten ,heb diep paars op de meisjeskamer en wil er een wittint bij maar je hebt ondanks wit 1000 wittinten haha.

En ook verf voor de tv wand ,moet gedaan zijn alvorens de nieuwe tv aankomt.

6. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38

Joepie! Gefeliciteerd!

7. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Incognito:
    gefeliciteerd met het halen van je examens!
    En heb jij ook Ischias? Voor het eerst of is het weer terug? Tot hoever heb jij het in je been?

Hier gaat het weer helemaal fout :( Het tintelt tot in mn tenen en mn hele been voelt doof + pijnscheuten in mn rug...
    Maar ik heb mn hele leven al fysio en was blij er laatst eindelijk weer vanaf te zijn....als dit aanhoudt moet ik wéér...baal er echt als een stekker van..
    Sorry..heb echt een rotdag...
    spanningen hier zijn tot aan het plafond gestegen...mannetje heeft nog steeds veel woede. We hebben wel over de uitslag gepraat vanavond en ik zag hem gewoon ineen krimpen.... maar heb hem gezegd dat een volgende uitslag veel beter kan zijn, en dat het kan komen doordat ie beetje ziekig was in december...dus we moeten niet meteen de conclusie gaan trekken dat ie slecht zaad heeft.
    Maar deze uitslag was in ieder geval niet best....het aantal zaadjes was goed, leefbaarheid ook, alleen de helft beweegt niet, een kwart draait in rondjes en een kwart gaat traag vooruit. Ook hebben teveel een afwijking (in hun staartje geloof ik). Dus ik hoop echt heel hard dat de volgende uitslag een stuk beter is!
    Probeer me ook groot te houden voor mrHeitje en begrip te hebben voor zijn nare gedrag naar mij toe, maar eigenlijk vind ik dat ook wel heel erg en word er verdrietig van :(

8. Lilalien

Ach heitje en man van Heitje ,:(
    Gaan jullie nog iets leuks plannen de komende dagen of in't weekend?
    Misschien helpt dat om het wat van jullie af te smijten?

Kon ik maar een deel frustratie wegnemen en dat meen ik!

9. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Nee we hebben niet veel bijzonders....zaterdag en zondag een verjaardag...dus dat helpt ook niet echt.
    Ik kan er niks mee zo en weet ook niet meer wat ik moet doen. Vanavond ging het heel ergens anders over (over een nieuw huis kopen, we willen met de bank praten maar hij wil dan ook zn vader erbij hebben, ik zeg: van mij hoeft dat niet want we zijn oud genoeg om dat zelf te leren) en hij werd helemaal gek ineens. Ik dacht echt: huh? Wat heb ik gedaan? (niks raars dus) Alleen mn mening gegeven over iets? Nou is ie kwaad naar boven gestormd en ligt nu te slapen... lekker dan...wil nooit met ruzie slapen maar het vervelende is dat ik helemaal geen ruzie maak...wilde alleen zeggen wat ik vind en dat kon er bij hem niet in vanavond...en dan gaat ie zelf dus ruzie lopen maken...
    Haha nou die frustratie wil je niet hebben hoor! Maar wel lief van je.. :)

10. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Heit: KNUF!!

11. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Heitje knuf! Dat gaat wel weer over..... mannen zijn in hun eer en trots gekrenkt als er mogelijk iets niet goed is bij hun zaadfabriekje...dat is een rouwproces....neem die stappen en hij zal ze doormaken totdat er of een goeie test komt of dat hij accepteerd dat het nu eenmaal zo is....

12. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Lekker hoor, een echte omaknuffel :D Thanks!

13. Lilalien

ik zou ook geen opuders meepakken naar de bank ,zeker als het over jullie geld aangaat.
    Laat hem anders ee nachtje over slapen ,geef hem een kus en knuffel en niets meer gewoon dat je laat zien dat je er bent .
    hoop dat je het voor slapengaan kunt bijleggen *hup naar boven jij*;)

14. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ja als ik het van zijn kant bekijk begrijp ik het ook goed en ik leef daar in ook erg met hem mee....het is natuurlijk niet alleen voor hem rot dat die uitslag niet goed is...
    Maar ik snap alleen niet dat hij het zo erg op mij uit...hij weet toch dat dat fout is en dat ie daarmee te ver gaat? En het is niet 1x maar bijna de hele tijd...echt niet leuk... hopelijk morgen een betere dag... wat je zegt...een soort rouwproces... ik wil hem daarin alleen graag steunen alleen staat ie daar (nog) niet voor open helaas...

15. Annick22

Annick22 Niet meer actief

ok lig met hoofdpijn in bed. borsten doen zeer...:( hop goed teken.

16. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Anytime!
    Oma gaat nu naar bed. De hoogste tijd!! Tot morgen!

ps. begin de dag met een lach....

17. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Slaap lekker lieve Krisje&Kleine Knut!

ps: eindig ook de dag met een lach! :)

18. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Oh jij ook al hoofdpijn, hoorde er meer meiden over vandaag hier op het forum... vervelend hoor!
    Ik hoop ook voor je dat het een goed teken is!
    Dit is je eerste ronde zie ik?
    Ik weet niet of een spiraal ook hormonen bevat net als de pil? Het kan dan zijn dat je lichaam eerst nog ff van slag is en het zelf moet oppakken...

19. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ lilalien... je hebt wilde plannen in je huis :D

@ heitje... maf dat ie uit zn dak gaat, mssn vanwege de uitslag vandaag? kan me eigenlijk wel voorstellen... maar ook weer raar dat ie zn pa mee wilt met dingen die jullie samen moeten beslissen en regelen :(... hopelijk krijg je het nog uitgepraat voordat je gaat slapen *bereknuffs*

@ kris :) waarom noemen ze je oma :(:)

@ hier .... heb t idee dat ik eitjespijntjes heb :( geen idee hoe dat aan voelt zonder hormoonpille?

20. Annick22

Annick22 Niet meer actief

de dokter zei dat het niks uitmaakte. dus ben benieuwd... maar ben er wel teveel mee bzig... moet daar echt mee stoppen

Deel Deze Pagina