ze werd gisteren geopereerd, dus ja, we zitten ff zonder ik zit nog voor m'n ei, maar weet niet of ik zo geschikt ben voor de job, ben te weinig hier.. Rimar misschien? die is toch al lekker zwanger
@Subke.... Jah! Rimar! Please!? @InCognito... Nee, op de winderigheid na ook niets. Gisteren wel... steekjes (soms pijnijke) in mn bm... soms een vlaagje pijn in mn boobies. Nu vandaag, tot nu toe nog niets. Ik verwacht er ook niets van hoor... is al 5 rondes niets dus...
Meid, ik denk dag 14 dat je ei is geweest en dan zit je vandaag op 9DPO dat is wel heel erg vroeg om te gaan testen meid, ik zou nog een paar daagjes wachten, weet dat het moeilijk is, maar wil je een teleurstelling besparen
ah Incognito gefeliciteerd! (heb niet alles teruggelezen, maar zie 't net in rimar hare reply) goed van je hoor!! (welk diploma heb je dan?)
Cyntje: Nou, eens zal het toch raak zijn, dus wie weet, nu wel! Rimar: Dankjewel Hoe voelt u zich vandaag? Nog steeds moe en misselijk? Ach ja, ben ook veel te vroeg met testen, ik wilde dat ik mezelf niet zo gek zou maken! Subke: Ik heb nog geen diploma's, als ik mijn volgende theorie en dan praktijk haal, krijg ik een diploma als pedicure. Maar ik voel me bijna een dokter
Pfff ik durf eigenlijk helemaal niet meer! Maar ga het wel doen Het groeit wel weer aan als het niet staat... Heb een heel rond gezicht, echt bolle wangen zeg maar, dus wil eerst van de kapper weten of het me wel staat...
ik heb ook 'n bol gezicht met ronde wangen en ik sta met alles heb ze nu weer lang, maar heb ze ook heel kort gehad, tot knalrood in 'n hanekam toe
Wauw, jij durft al helemaal! Ik heb ze wel al in alle kleuren gehad, maar nog nooit kort... Spannend!
Hee meid, dat is balen, als ik je kaart zo bekijk ben ik nog wel heel erg hoopvol hoor, misschien dat je over 2 dagen wel positief test, of je doet morgenvroeg mee met mij en wgev
zit hier steeds te F5-en. Kan me nergens toe zetten, ben echt heel erg moe... *gaapt* Zo toch maar eens kijken of ik mijn ukje zover krijg dat hij nog wat met me mee komt slapen...