NOD februari 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door goofychick, 9 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yolandake

Yolandake Actief lid

29 okt 2006
    362
    0
    0
    antwerpen
    @incognito ff had men ei op 22 jan gezet met een vol kruis
    dag daarna was kruis weg
    kan het zijn dat mijn temp schommelt omdat ik oraal meet ?
    heb juist een oraal gemeten en was 36.8
    direkt erna onder de arm en da was 36.4
    en daaarna rectaal en da was 37.1
    er zit veel verschil in eigenlijk he
    denk dak volgende maand het gewoon rectaal ga proberen

2. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Vannacht hebbben we weer lekker bij mekaar gelegen gelukkig...:)
    Jeetje wat vervelend zeg dat je na 6 weken al BI kreeg....inderdaad even goed na laten kijken nu of het geen Ischias is, volgens mij heb je dat altijd in 1 been (de linker) maar weet niet of dat klopt. Veel succes morgen bij de fysio!

3. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ik heb ischias gehad en volgens mij kan dat op verschillende plekken zijn. Het is een knellende zenuw en zenuwen heb je overal ;) Ik heb het voor de zwangerschap al eens in mijn onderrug gehad wat doortrok naar mijn kuit. Tijdens de zwangerschap had ik het in mijn bil. Het is vaak wel goed te verhelpen overigens als het niet tijdens de zwangerschap is (dan kan een drukkende baby de oorzaak zijn). De eerste keer in mijn onderrug was het met 1 flinke massage over.

4. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    En natuurlijk: goeiemorgen allemaal!!!

Yaraah en Incognito: jammer van de nega testjes meiden :( Hopelijk over een paar dagen wel een 2e streepje! Houd moed!!

Cyntje: mooie hoge temp heb je!!

5. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Volgens mij kan het niet overal zitten, Ischias heeft namelijk die naam omdat het om de Ischias-zenuw gaat, dat is de langste zenuw in je lijf die van je onderrug tot in je tenen gaat.
    Welk been was het bij jou? Kan best zijn dat ie ook naar het andere been loopt hoor dan :)
    Ik heb de vorige keer 7 behandelingen nodig gehad voor het wegging.

6. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Huh, ik dacht dat ze donderdag, dus vandaag, aan de beurt was?

7. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Sjips ik moet alweer weg....meisje van vriendin is vandaag jarig... 1 jaar is ze geworden!

tot laaterrrr!

8. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ja en als het dan weer/nog steeds positief is de vk bellen, maar misschien dat ik dat ook wel vandaag ga doen, ff ergens alleen bellen, morgen zit ik hier wel alleen maar alle deuren staan dan wel open en weet niet met hoe zulke gespitste oren ze ergens zitten

9. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ik denk ook niet dat het overal kan zitten :) Maar het is inderdaad iets wat je in je onderrug kunt voelen, maar ook kan uitstralen naar je bil, been en kuit. Zelfs voeten geloof ik. Dus niet alleen je been zoals je in je vorige post noemde maar blijkbaar bedoelde je dat ook niet ;) Maar volgens mij kan het in ieder geval zowel naar links als naar rechts uitstralen. Ik heb trouwens geen idee in welk been ik het toen voelde. Het is alweer zo'n 8 jaar geleden ;) Tijdens de zwangerschap was het geloof ik wel mijn linkerbil waar ik het voelde.

10. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    yolandabenny: Ja, dat kan zeker hoor, rectaal is het meest betrouwbaar en meest stabiel... oraal is (op de oksel na) volgens mij het minst stabiel.... misschien is het volgende ronde wel helemaal niet meer nodig trouwens! :)

Heitje: Hmmm, ik heb het nu ngo alleen links maar ik had het aan beide kanten! Afwachten wat ze morgen zegt.

Fijn dat jullie wel weer bij elkaar hebben gelegen.... misschien als hij van de schrik is bekomen is hij wel weer heel lief!

11. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Hee meiden, ik heb toch maar de eerste stap naar de VK gezet, heb online het formulier ingevuld, dan zullen ze me wel gaan bellen voor het maken van een afspraak. Kon het niet laten. Nu maar hopen dat het goed blijft gaan hè deze keer

12. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Meeaan werd als het goed is gisterochtend om half 8 geopereerd en komt dan vandaag weer thuis

13. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    En toen was ik helemaal alleen??

14. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    ahhhhh alles goed met je

15. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Goedemorgen!!

16. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Geen paniek! Komt helemaal goed! Gauw die 2 voor 5 halen!!
    Zet'm op!!

17. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Jaaaaa ik ben niet meer alleen, gelukkig maar, begon al een beetje eenzaam te worden hiero

18. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ja, vind het allemaal reuze spannend allemaal en hoop dat dit kleintje gewoon lekker blijft zitten

19. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
  20. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Proost!!!

Moet jij niet bevallen vandaag??

Deel Deze Pagina