GOEDEMORGEN !!! RIMAR en INCOGNITO VANHARTE GEFELICITEERD !!!!! HOe is het met de rest nog testers?? Ik moet dadelijk naar school ,brood halen en dan kuisen ,misschien al wat starten met verven? Zien wat mijn energiepeil aangeeft Temp =37.4 zie ff. Doei
g'morgen dames ga niet bijlezen (meer als 30 blz!), maar gefeliciteerd aan Incognito!! en ben zo blij voor je Rimar! 't gaat echt helemaal goedkomen!! @Yaraah: wanneer ga je nog eens testen? je bent echt wel zwanger denk ik..
in principe kan je nu gewoon overdag testen hè.. 't moet niet meer met ochtendurine.. maar moest je je ei op die 2de dip gehad hebben, dan is 't natuurlijk wel beter om tot morgen te wachten.. ik snap niet dat die van gisteren wit bleef.. is gewoon slechte test geweest..
mooie temp lilalien!! @hier: ben deze morgen vergeten te tempen, dus ga straks maar 'n ovutestje doen voor de zekerheid.. zal nog wel dik nega zijn, maar wie weet..
of ik ben gewoon niet zwanger ik doe normaal altijd die van clearblue en heb nog nooit vals posi getest, dus als ik die nu doe en die blijft spierwit, dan is het gewoon wachten tot temp daalt en ongi komt
en die heb je nu in huis? maar ik wil je niet aanzetten tot testen hoor.. anders gewoon morgen.. doen wat je gevoel zegt meisje
nee, 't is dat.. maar ik moet hier weer aan de slag.. ik blijf wel hier (voor zolang 't lukt) en kom tussendoor wel kijkeN.
morgen dames, Incognito, we zeiden t toch al!!! gefeliciteeeeeerd, echt super meid! Rimar, wat lekker he als een streepje zo mooi donker wordt he .. Yaraah, ik snap dat je bang bent voor een nega test (je temp is wel nog steeds top!!).. maarruh, kan t niet zijn dat je je ei pas op dag 20 hebt gehad? dan zou je nu op 10 dpo zitten namelijk.. of komt dat niet overeen met je slijmpjes of ovutestjes?
ik zou pas volgende ronde met ovutesten beginnen, maar heb geen vruchtbaar slijm meer gehad na dag 15... ook al zit ik dan nu nog maar op 10 dpo, clearblue zou mss wel al iets kunnen aangeven dan hé
aha, nee dan is je ei op dag 20 niet echt waarschijnlijk .. spannend hoor meid, nogmaals je temp ziet er echt super uit dus ik hoop dat je snel een mooie test hebt .. is clearblue gevoeliger bij jou als de kv 2 voor 5 euro? Ik weet dat bij de een een test anders werkt als bij een ander namelijk . oeeeeeeh ben echt benieuwd meid, hoop t zo voor je!
Ja echt wel, vandaag is mijn spanningsdag, kan dus alle hulp goed gebruiken, op deze dag vorige rond kreeg ik overdag roze verlies en 's avonds rood gevolgd door Oh ja die zumba les van gisteravond is me smerig tegengevallen hoor, pffft. Een aantal zaken wilde prima maar voor de rest was mijn buik behoorlijk aan het protesteren oid, of het kwam van de pizza, dat kan ook nog.
heb nog niet getest met kv 2 vr 5 euro... het was die duurdere en heb al es ergens gelezen dat die niet zo goed is en aangezien de 2 vr 5 euro uitverkocht waren hier, ga ik vandaag gewoon een CB meebrengen van het grootwarenhuis waar ik toch om boodschappen moet
oooo meid, ik snap dat je het nu wel heel erg spannend vind, ik ga heel hard voor je duimen dat je beebje mag blijven zitten deze keer