we gaan naar landal @ hellendoornse berg anderhalf uur rijde. gaan met 9 man heen en 2 honden. heel gezellig tis ook nog ons klusweekend hahaha... en begin van de week haha.. Liane hoe gaat het inmiddels (miss ben je ook wel zwanger)
Yaraah: Dankjewel Jij hebt trouwens nog steeds een erg hoge temp.... wanneer wil je weer gaan testen? *leest alle verdere reacties* Vriendin van mij testte pas met 2 weken na NOD licht positief, voor die tijd, spierwit! Melanina: Ja, jij letterlijk op die roze wolk he? Lilalien: Dankjewel Die TEMP VAN JOU?! Als dat niet betekent dat.... Subke: Dankjewel Spannend, jij weer bijna aan de klus, maak er ook maar een mooi oktober beebje van (Of zit jij al in november???) Trischka: Ja, dat klopt inderdaad, jij zei het onder andere al Maar ik voelde eigenlijk niets deze maand, enkel af en toe wat krampjes, maar dat ging snel weer over! Oh en eh, dankjewel Rimartje: Hele dikke knuffel, we slepen jou er wel doorheen vandaag hoor! Ja, gek is dat he? Ik hoor het vaak hoor, direct na een mk weer zwanger.... bij jou, bij mij, maar ook veel vaker nog! Ik weet niet hoe dat kan, maar ooit zullen ze er een logische verklaring voor hebben Zomaar: Dankjewel en veel plezier! Liane: Hee meid, goedemorgen! Voel je je weer iets beter?
kom straks nog wel ff verder lezen, vriend is klaar met douche dus nu mag ik en dan de rest tot staks en hoop dat er nog veel zwangere bij komen dit weekend. en dat ronde 3 voor ons eindelijk raak is
zomaar, misschien wel, maar sympthonen zijn dan wel erg vroeg... moet nu weer de huisarts bellen om te vertellen waar ik last van had toen ik die pillen slikte, schoonvader heeft net me plasje gebracht en daarna belde ze hun gelijk dat ik hun moet bellen... :x zo blijf ik aan de gang!!!
ik duim super hard voor je!!! maar als 't fout zou gaan lopen, dan had je dat al aan je test gezien denk ik.. dan was ie niet zo mooi donker geweest
Ja er is gewoon een hele lading omahcg aan het groeien waarmee ik je volgende week ga onderstrooien, bereid je alvast maar mentaal erop voor meid, we hebben besloten je gewoon mee te slepen naar oktobermama's dus instrueer mr subke ook maar goed.8)
oh, zo lief.. ik hoop echt dat ik met jullie meekan, want begin nu toch ook 'n beetje ongeduldig te worden.. (sorry voor de dames die al veel langer bezig zijn..) Ben nog maar 'n beetje ongeduldig..
Dank je wel meid, is het al morgen??? hihihi, het is ook allemaal wat die onzekerheden, het is allemaal zo nieuw voor me
zit hier bijna te huilen.. zo lief.. en mrSubke is er helemaal klaar voor.. straks m'n eerste 'live' ovutest.. ga rond half 12 gaan. maar hoe deed jij die 10min wachten? moet dat ding echt plat liggen? kan toch geen kwartier op de wc gaan zitten..
@ incognito Gefeliciteeeeeeerd!!! hier gaat het wel wat beter alleen heb allemaal knopen in me nek waardoor ik weer hoofdpijn heb dus straks nog even proberen te slapen op een speciaal kussen, kijken of dat helpt