ow ja dat is ook zo subke en ik lopen gelijk qua cyclus dus slepen jullie haar mee wil ik ook mee gesleept worden hahaha... zo de zon schijnt al alles gepakt zo eten en de was nog ophangen en dan kunnen we vertrekken als iedereen vroeg is
heb ook FF aangepast (zoals subke al zei) en zit dan nu nog maar 10dpo als ik alle slijmpjes verwijder
Hè nee meid, wat balen nou, zou je dan toch je ei op dag 20 gehad hebben dan, dat je nu maar op 10DPO zit ipv 15DPO? Dikke knuffel voor jou
bedankt hoor ja ik ga er dan maar van uit dat ei toch maar dag 20 was en wacht me ongi mooi af, want denk niet dat we rond die periode veel geklust hebben :x
Van mij mag je, dus dan moet je dit weekend eventjes goed je best doen, en je mannetje ook. Veel plezier hè en tot maandag/dinsdag
Ik snap het wel hoor, het verging mij net zo, ik was er echt van overtuigd dat het deze rond niet raak zou zijn, (dat had ik de ronde hiervoor ook) maar soms is het niet anders, ff stevig balen en dan weer vol goede moed op naar de volgende ronde.
ik ben er vandoor, ga gewoon beetje werken hier in huis, dat zal mijn zinnen wel verzetten bedankt voor de lieve reacties hoor
rond de 10e zou de ei moeten vallen maar nu maar extra klussen voor en na die tijd mag wel keer raak zijn. heb geen ovu tetsen en temperatuur ook nog niet. 3x is scheepsrecht zeggen ze (ronde 3) zien we volgende maand wel weer.... nou maandag middag ben ik er al weer. moeten om half elf huisje weer uit zijn... troep opruimen en dan kom ik jullie weer gezelschap houden dames veel test plezier en hoop op nog een aantal zwangeren. liane beterschap. en de rest die ik vergeten ben dan. en tot maandag maar weer...