hier is het gameover.... nu al net naar de wc en bij het afvegen bruinslijm.... normaal heb ik dat een paar dagen voordat ik ongie word, als ik uitga van een cyclus van 28 dagen is het nu 7 dagen ervoor
Bij mij is er altijd wel wat te zien ja.... Maar bij anderen is het soms weer niet zo...die hebben helemala geen streep. Maar ik geloof dat er altijd wel een concentratie LH in je urine zit, en vlak voor eisprong is die piek het hoogst Ik zou over 2 dagen weer een testje doen
@ wgev : waar blijf je we missen je hier @ rimar en incognito : gefeliciteerd natuurlijk @ yaraah : kom op meid het komt goed.. het kan nog geen bloed is goed. @ L78 : wij willen uitslag !!! @ subke: nega.. nou door blijven testen dan .. komt wel goed
Neee joh, dat is gewoon een innestelingsbloedinkje! Niet denken dat het game over is voor je rood bloed ziet... *duimduimduim*
nee hoor.. en ben met alles blij hoor.. denk gewoon dat je 'n meisje gaat krijgen.. helaas roept de plicht alweer.. ze roept al 'n half uur, maar heb haar nog genegeerd ga er nu wel terug invliegen missch tot straks en anders waarsch morgen Rimar-beebje: goed vasthouden hè meisje!! aan al de rest: succes met testen, niet ongesteld worden en wachten alvast 'n fijn weekend!
Heeft L78 wel getest dan? Volgens mij bedoelde ze met 'net gedaan' dat ze antwoord gaf op de vraag van Subke.... en ze gaat misschien morgen pas testen, lees maar terug
jaa maar zo begint me ongi altijd ik zal het wel gaan zien... maar innestelingsbloedinkje met bruinslijm???