nee, jammer genoeg allemaal niet.. heb nog 1 ding dat echt af moet en alles wat ik voor de rest niet doet komt er maandag nog eens bij (en 't is maandag weer zoveel om te doen.. ) doe m'n oude job & 'n stuk van m'n nieuw job nu..
Verstandig hoor Liane om thuis te blijven....er komt vast wel weer een volgende keer dat je wel gezellie mee kan
Compleet begrijpelijk Rimar Het zal niet de laatste keer zijn dat je ff schrikt...maar gelukkig gaat je vertrouwen met de dag groeien
nee, jammer genoeg niet, maar lief dat je wilt helpen oh dames, had 'n tijdje terug nog iets gelezen op internet en dacht 'dat moet ik hier komen zetten' wacht hè.. ga 't effe zoeken
goeie...middag alweer! Pff heb vanmorgen een half uur in bed met ingehouden plas liggen denken of ik nou wel of niet zou testen...toch maar niet gedaan. Zijn wel veel mensen ziek, zwak en misselijk he! (niet vervelend bedoeld) Heel veel beterschap allemaal! En voor degenen met steken, krampen en andere ongemakken, het komt vast goed! wij gaan zo een weekeindje weg, durf alleen niet in de sauna of onder de zonnebank, voor als het raak zou zijn Fijn weekend allemaal! Hoop dat er na het weekend meer roze op de lijst staat
'Vezels verminderen vruchtbaarheid' - Hbvl.be nog zo een.. allemaal stoppen met vezels eten! (jeetje, wat onderzoeken ze toch ook?)
rimar verslikt zich haast in dr appel alleen al van de titel, heb ik nog niets gelezen edit, na het lezen, daar zit zeker een kern van waarheid in hoor
't probleem is dat ik 3 vervangers heb en eentje daarvan heeft al 'n groot deel (maar dat was werk waar ik nu nog niet aan toegekomen zou zijn, dus dat voel ik over 'n week of zo pas) en de 2de heeft alles gekregen, maar die heeft nog veel ondersteuning nodig.. + haar systeem werkt nog niet helemaal naar behoren, dus moet ik 't nog veel zelf doen
Ja want als je dat nu doet krijg je een bibberkont! Mét misschien wel een laagje ijs erop! Brrrrrrrr *ziet het voor zich*
mijn man liet me een youtube filmpje zie/horen van een gezin dat in Amerika met een Toyata Lexus een dodelijk ongeluk hebben gehad... Op 911 kregen ze hun laatste oproep dat de remmen het niet meer deden
heb je iets op te biechten nu? en ja, 't is ook zo.. geloof ook wel dat er 'n kern van waarheid in zit..
Hahah, heb t artikel niet gelezen hoor, maar onze eerste is wel in de openlucht verwekt hahaha.. we gingen nog ff 'een wandelingetje' maken na t eten (waren uit eten geweest omdat we een jaar hadden ).