onze kitten is meer smoetchy , maar nu ga ik smoetchy doen met mannetje die de hele tijd inslaap vald op de zetel
haha ik zal even aan de postduif vragen of hij tijd heeft hget is trouwens voor morgen dan komen me ouders eten
Subke: Oooooooooooooooh je gaat binnen je bedrijf verhuizen! Jeetje, wat afkicken en balen zeg Zal je missen!
LiLalien: Ik zie nu dat je iets voor mij gepost had Ja, nog steeds melkverlies, maar niet meer zoveel als eerder na mijne ei.... Verder nauwelijks klachten! Heel raar.... HOe voel jij je nog?
ik heb hm moest even zoeken wie ook alweer foto vroeg heb manlief vanaaf een laten maken hij is zo vrolijk en zit heerlijk, hij is trouwens van draagdoek.nl
hey ja ja sorry ben even weinig deze week het is een chaotisch georganiseerde bende deze week hier maaarrrrrrrrrr wat zie ik voor mooie testen in jou album staan! @ heitje.... tja testen voor je NoD.... ik mag niets zeggen (teste bij dochtertje 8 dg voor nod posi) snap wel wat je bedoelt , je hebt ook gelijk.... @ subke proficiat met die promotie!!
Claire, wat een prachtige doek zeg, wauw!!!!! Ja ja, die testen liegen er niet om he? Ze zijn wel heel licht, maar wel al net zo donker als de eerste test die ik op 14DPO deed bij mijn zoontje! Kan er nog niet helemaal met mijn verstand bij hoor....
ja, zeker onwerkelijk en ook omdat ik amper wat voel... wilde dat ik nu gewoon kotsmisselijk was of zo, maar ik voel enkel af en toe mijn banden trekken.... :S
t liefst zou je je zo ziek als een hond willen voelen als bevestiging heh ik groeide gelukkig al heeeeeel snel en voelde de kleine ook vlot.... dan wordt t al heel wat werkelijker
ja wel ok, was rond half 10 in slaap gevallen net wakker geworden door de honden dus zal vast wel laat worden dat k weer in slaap val, daarbij ook nog es heerlijk beroerd.