Ja ik ook, het is allemaal zo onwerkelijk, en ik heb giga pijnlijke boobs, dus zal binnenkort ook op bh jacht mogen
dag dames...ik moet het even kwijt..begin nu wel zenuwachtig te worden...ik heb al 8 maanden lang een vrij regelmatige cyclus en werd ALTIJD 14 dagen na een posi ovutest ongesteld.....deze maand niet...ik had gisteren ongesteld moeten worden....voel al wel 3 dagen ongikrampen...maar verder niets.....helaas wel een nega test van CB vanmorgen.....pffffffffff ik probeer geen hoop te hebben maar heeeeeeeeeeeeeel stiekem...hoop ik zo dat we maandag het ziekenhuis af kunnen bellen...ach het zal wel niet...zucht...
Ja, dat is wel heel erg snel hoor, maar iedere keer met je knoop los gaan zitten is ook niet de bedoeling
Rimar boobie pijn had ik ook de eerste weken heb toen ook snel een meegroei bh van de hema gehaald iedeaal en ik droeg ook al snel zwangerschapsbroeken vonden me darmen een stuk fijner
jaaaa het gaat super! ben alleen nog erg warm snap ook echt niet waarom me temp zo hoog blijft.... vind dat echt heel erg jammer want zo kan ik niks aan me tempkaartje aflezen
Heb je dan helemaal geen hoop meer op een evt. zwangerschap??? Dat bruinverlies zegt echt niks hoor! Zoals al eerder is gezegd hier: kan heel goed een innesteling zijn!!
Hee meid, ik snap dat je zenuwachtig bent zou ik ook zijn denk ik, het kan zijn dat je hcg wat op gang moet komen, dan zou ik voor de zekerheid maandagmorgen nog een testje doen, of je lijf neemt je in het ootje, verneemt dat je ook zenuwachtig bent voor maandag en reageert daarop. Temp je ook?
Ook al in week 5?? Ik ben bang dat ik niet bij de hema zal slagen, ben nogal groot geschapen nl maar ik zal ff gaan rondneuzen
ik had ook na me ei al mega boobiepijn en toen niet en kwam een week na me positest in hevigheid terug haha nu zijn ze weer rustig
@ Rimar het geeft niet! vind het ook wel fijn van mezelf dat ik meeleef en vind het gezellig dat je er bent @ Incognito, ik hoop het wel een klein beetje, maar ben bang van niet, want heb het eigelijk altijd als ik over een paar dagen ongie moet worden maar zoo hoog als mij, hebben zwangere dat gehad? ik vind me temp wel echt heeeeel erg hoog!
Nog meer slecht nieuws... onze electrishien/loodgieter is ernstig ziek. Kanker en uitgezaaid. Hij zou a.s. donderdag beginnen met onze badkamer. Wat een klote ziekte! Ik vind het zo erg voor hem, en zijn familie Nou, mannetje en ik gaan zo winkelen, om onze gedachten maar een beetje te verzetten...
dag rimar...heb getempt tot 2 dagen geleden en toe nwas het 37.1 terwijl ik normaal voor en na mn ei rond de 36.8 zit...als het morgen nog uitblijft zal ik weer es tempen..door de ongi krampen dacht/denk ik iedere keer ongi te worden...wel veel slijmverlies maar geen bloed..
jeetje wat naar en goed dat je zo meeleeft gisteren reed de bus om vanwege een schietpartij hier politie had een man neergeschoten die een vrouw neergeschoten had eerste wat de mensen in de bus zeiden zo meoten we omlopen en ik heb vlees bij me niet eens jeetje wat erg ofzo de mensen zijn echt ego geworden zeg
Wat erg Cyntje voor die man! Is ie ook nog jong? En je temp is maar 1/10e gezakt joh...is niks! Keep the faith!!