@ liane het was ook super, alleen stomme is dat je geen fotos krijgt daarvan. je moet het maar met de folder doen. Je moet j dochter gewoon opgeven bij een modellenbureau joh !! @ heitje, nope en weet ook niet of dat nog gebeurt, hij is 28 maar gedraagt zich als een kind van 16, doet maar wat ie wil wanneer ie wil en liegt over nutteloze dingetjes dus hb dr schoon genoeg van, geen zin meer om zijn mama te moeten spelen
jaa opgeven bij een modellenbureau wel vaak aangedacht maar weet niet zo goed hoe en waar jammer he dat je die foto's niet krijgt
Dat is niet leuk zeg.... maar eerlijk gezegd heb ik dat gevoel ook wel es met mijn mannetje.....denk dat het wel een beetje man-eigen is...om heel kinderachtig gedrag te vertonen waarvan je echt denkt: kleuter!!! Kunnen jullie goed praten? Of wordt er nooit veel gepraat over die dingen?
Gewoon een paar leuke geposeerde fotos van dr maken met een egale achtergrond en dan kan j langsgaan bij een bureau of via internet zo heeft mn zus dat ook gedaan. er was zon site dat je je kindje kan opgeven voor een wedstrijd en dat mensen dan kunnen stemmen op j kindje, als ze aan het einde van de ronde op nr 1 staat wint ze een proffesionele photoshoot, khad me nichtje daar ook voor opgegeven maar weet de site niet meer, ze heeft daar toen gewonnen en moest naar een studio in utrecht, volgens mij heette die studio D.E.F ofzow.
Ik kan niet praten ik krop alles op en dan barst de bom, maar de laatste dagen drijft hij me echt ver, hij is antilliaans en heeft dus een totale andere kijk op alles, het gaat al ruim 4 jaar goed maar de laatste weken zit me alles dwars, ben ook overspannen en hij begrijpt mij gewoon niet. Is maar de hele dag weg bij vrienden zitten enz en vannacht was hij om 2 uur nog niet thuis dus ben er nu klaar mee !! hij gaat niet vreemd ofzo dat weet ik zeker maar de mensen waar hij was mag k gewoon niet
heel vervelend en ook heel moeiljk dat hij het niet snapt hier gaat mannetje ook vaak weg, zodra ie kan, al is het maar met een smoesje, maar dan naar zijn mammie..... en dan vervolgens uren later terug te komen
en maar doen alsof hij het maar oo zo zwaar heeft:x krijgt elke dag vers gekookt ten voor zn neus geschoteld schone kleren en maar elke dag schoonmaken, en een beetje respect hoooo maar:x haha mijn buuman is ook zo, ik plaag hem altijd moet je nu weer mamatoeee, khb mn nichtje ook liedje geleert met sint maarten hier woont meneer kikkerbil die vlucht nu naar mamatoeeee.
hahahahaha leuk liedje!!! om maar een voorbeeld te noemen, mannetje brengt mij en de kleine naar zwemmen omdat het glad is, rijd daarna zijn ouders om te zeggen dat hij de auto wat langer bij zich houd... en blijft daar dan de hele tijd zitten hij beld altijd gelijk zijn mammie, en verteld het niet eerst aan mij heel vaak word ik daar ook echt niet goed van maarja
/kweet et weer !!!! WinEenFotoshoot.nl - Kidsshoot !! als iemand et wil zien Mijn princess ! mn nichtje! http://94.100.121.18/584600001-584650000/584610601-584610700/584610633_5_iDcH.jpeg ze had dr geen zin meer in http://94.100.120.195/584600001-584650000/584610601-584610700/584610678_5__Wsj.jpeg
jaa he, vraag ik me ook wel eens af me beste vriendin en ik zeggen ook vaak dat we beter potten kunnen zijn maar dan niet het klusgedeelte erbij
haha ja idd, maar gelukkig heb ik mn diertjes dus zal nooit alleen blijven en een heeeeeeele lieve buuf!! Zeker ff kijken site is et zeker waard!
wie weet draaid ie nu wel helemaal om ik hoop het voor je! me meisje moet zo naar bedje, maar ze is zo lief ga vanavond uiteten en wil haar graag meenemen maar weet niet of dat kan? en of ze dan gratis is als ze met mij mee eet? zal wel toch?
denk et niet, hij weet dat ik koste wat et kost hier niet uit mn huis ga! en daarom blijft ie maar aldoor hangen plu ik kan ook niet heel lang boos blijven maar nu wel! het moet haha uhh vaak wel dat j kleintje gratis mee eet, miss toch voor de zekerheid ff bellen?
jaa ik had net al gebeld maar ze zijn pas om 17:00 open en wil het nu graag weten maarja mannen!!! :x