hallo hallo dames, mijn NOD was 4 februarie en ben nu dus overtijd maar kheb nu doorzichtige slijmafscheiding met heel licht bloed sporen er door. wat zou het zijn? khoop niet dat mijn menstruatie door komt. kwil morgen pas gaan testen
ik zou het eigenlijk niet weten, ik zal het je zeker laten weten als ik posi zou testen, dan kan dat idd een goed teken zijn gister had ik wel enorm last van mijn borsten, heb al van 16u mijn bh uitgedaan omdat het gewoon pijn deed
ahja goedemiddag subke, sorry heb niet echt een update hoor, heb het wel teruggelezen, maar bent al weer vergeten
hey Rami! goed hoor, dat je zolang kan wachten met testen, zo zijn er hier niet veel ik weet 't natuurlijk niet zeker, maar 't kan goed zijn dat dat nog 'n beetje van 'n eventuele innesteling is.. dat ga je morgen weten
jep wij wouden al een hele poos kids maar vanwege studie wou ik het uitstellen maar ben gestopt nu, en nu sinds 2 weken is dit aan de gang,
misschien zijn het wel de spanningen dan van het net starten met klussen voor een kleintje. Misschien vindt hij het wel ff té spannend en doet daarom dwars en vertoont ie kinderachtig gedrag omdat ie niet weet hoe ie ermee om moet gaan? Misschien is het dus even wennen voor hem... Maarja, dat zijn allemaal 'misschiens'. Zeker weten doe je het niet, tenzij je samen goed om tafel gaat...
Spannend hoor dat je overtijd bent, ben je normaal erg regelmatig? En hoeveelste ronde is dit voor jou?
@ Subke, bruinslijm net en voor de rest heel weinig..... ik ben weg, me beste vriendin staat ineens voor de deur dus we gaan even broodje eten kleine net op bed gedaan en ligt heerlijk te slapen
hij heeft al 2 kids dus voor hem is het niet zo spannend meer Nee das flauw, ik heb geen idee wat er met hem is, maar als ik toch altijd alleen thuiszit ben ik ook liever echt alleen, het is hier geen hotel en dat heb ik gister ook al heel duidelijk gemaakt
ja het deed echt pijn, gisteravond kwam de hond bij mij in de zetel en met zijn kop op mijn borsten (heb hem echt verlegd want was niet uit te houden)
Nou veel succes ermee hoor...hopelijk toont ie wat meer begrip en wordt het hem duidelijk dat je serieus bent.... Liane: veel plezier met je dinnetje! Ik moet ook afsluiten, werkdag zit er bijna op...weeeekend!!!
maar meisje toch.. 't is niet zo'n geweldige dag voor je hè.. en zo'n nieuws is altijd hard schrikken.. ik hoop dat 't allemaal nog in orde komt met jullie loodgieter