hallo dames @ al de roze testers gefeliciteerd @ al het ongi balen nieuwe ronde nieuwe kansen @ de rest.. voel me vandaag belabbert :S. beetje te laat naar bed gegaan .. ik moet zo gaan werken .. om half 12.. feyenoord- az.. morgen is mijn NOD dag, heb vandaag niet getest .. denk dat ik dat morgen ochtend vroeg doe al denk ik dat ik gewoon ongesteld wordt. af en toe heb ik van die ongi pijntjes:x
goedemorgen dames, het trouwen vrijdag was helemaal geweldig!! voel me zo happy!! hier ook nog geen ongie....spannend dus! zwangeren gefeliciteerd!! xxx van mamatje
goedemorgen dames wgev, ik zie een lijntje hoor Lovepeet meid, goed dat je nog niet getest hebt en gefeliciteerd met je kittens hier na 5u slaap getempt en temp was 36.8
echt goed Lovepeet, zo kan je streep er enkel maar mooier van af knallen ik heb nu een pennestreep gezien op mijn test van kv van donderdag (hebben die indrooglijntjes dan?)
als het goed is heeft kruidvat 2 v 5 geen indroogstreep .. ik zou hem morgen ochtend nog een keer doen dan
ja ik had die ook nog nooit gebruikt... ik wacht toch zeker nog tot dinsdag om te testen hoor (wacht ook beetje mijn temp af)
goed hoor, een groot deel van de meiden alweer op de wachtbank en een heel aantal anderen al weer roze getest... goedemorgen Subke
g'morgen meiden! @marijke: gefeliciteerd!! en lief dat je zo met cyntje inzit.. @wgev: ik zie de 2de streep ook hoor (stom dat je testen er nog niet zijn) @lovepeet: goed dat je nog niet getest hebt @Yaraah: ik heb daar ook eens onderzoek naar gedaan en die pennestreek kan jammer genoeg wel voorkomen (maar dat gebeurd niet zo vaak) Ik duim dat je temp morgen terug de hoogte in schiet! @hier: temp toch terug laag, dus ei zit er nog aan te komen. vandaag weer 'n ovutestje doen.. zo, ben er weer vandoor.. tot straks of zo
ahja, dan zit er niks anders op dan te wachten tot dinsdag om te testen (als temp nog mooi is) ja jij mag zeker nog een ovutestje doen, want jouw ei zit er zeker aan te komen
u vraagt.... hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg wgev,spannend nog altijd! ik blijf duimen hoor! yaraah,temp ziet er goed uit? (haha niet dat ik er iets van ken) Mel,veel plezier bij de babydump
ooooooo bedankt petatje *graait in het rond en stop massa's hcg in haar buideltasje* ja temp ziet er op zich nog steeds goed uit, hij mag gewoon niet meer gaan dalen morgen anders is het niet meer zo goed
*Meldingsplicht* Helaas nog steeds geen kiezel te bekennen... Word er nu toch een tikje simpel van... ZUCHT! Gister de hele dag harde buiken gehad. En nu... niets meer...
@ Wegv, ik zie ook een heeeel licht streepje. 8 dagen voor je nod?!? WOw! Hoop dat ie snel duidelijker wordt! Knuffel!