Hey meis, Wanneer heb je die test gedaan? Heb je een foto? Zolang het niet echt doorbreekt is er niets aan de hand, maar jij weet zelf het beste wat je lijf doet vlak voor ongie. Het kan een innestelingsbloeding zijn. Ik duim voor je!
ojee Claire ik weet het echt niet hoor meid, heb wel al gehoord dat die van 2 vr 5 vrij betrouwbaar zijn, dus misschien was het bruin-/rozeverlies niks en ben je zwanger
Hey Claire ik zie in je onderschrift dat je nod 22/2 is, is dit een tussentijdse bloeding dan? Wanneer ben je echt ongie geweest?
van gister na dat ik thuis ben gekomen vond dat bruinverlies zo raar t streepje is uidelijker dan voor de vmk snap er echt geen snars meer van
he...wat spannend zeg... maar volgens mij, zolang je geen krampen hebt en geen helder rood bloed verliest is er niets aan de hand?... knuffel voor jou hoor!!
ik zie geen streepje meis.. sorry...misschien een heel licht lijntje, maar niet breed genoeg... of hij moet in het echt duidelijker zijn?. ik zou het niet weten, sterkte in elk geval...
nou in mijn logica kan het gewoon niet ben de 24ste gaan vloeien als een rund vk is nog geweest, echo is gemaakt en niks meer te vinden met tempen nog geen ei gevonden 5-2 eipijn en doorzichtig slijm met sliertje rood verlies savonds 6-2 bruinverlies 7-2 roze verlies zou haast geloven dat kv wel valse lijntjes heeft?