Wat ook kan is dat je je ei hebt gehad de dag van de test? ik heb op de dag van mn ei getest omdat ik nieuwsgierig was of ie reageerde en de kv test gaf bij mij toen ook zo een miniem streepje! Heeft te maken met de peik van LH waar ie dan op kan reageren, kan wel echt alleen maar op de dag van ei en dan is t nog afhankelijk per persoon hoor! Zou dat kunnen? Daar kan ook t bruinverlies van komen namelijk...
heb nu geen testen meer in huis dat was de laatste die ik nog had liggen.. heb alleen getest omdat ik dat bruinverlies zo enorm raar vond dacht eertst idd mssn vanwege ei maar ff heeft geen ei gespot.. temp was gister wel omlaag geschoten en vandaag weer omhoog maar geen kruis 258775 Ovulation Charts
Goeiemorgen meiden! Ben gisteren amper meer op het forum geweest... door omstandigheden. Maar goed... het komt allemaal wel weer goed. Temp vanmorgen was 36.8 grrrrr.... wat heb ik er een hekel aan die laatste dagen... hij was zo mooi 37.0 graden! Ik hoop dat ie nog gaat stijgen de komende dagen. Verders weinig tot geen klachten. Niets noemenswaardig dusss... ik vrees voor rood deze ronde. Ik ben ook bang dat ik de komende ongi niet zo vrolijk door kom als de laatste.
lnette en ik hebben zo gelachen met r in de bus terug ze was dr eigen feestje aan t bouwen na al dat geslaap van dr btw ik lag vanochtend te denken over die zaak heh maar iets klopt niet we hebben 2 etagaires gehad vor 6 man toen we om de derde vroegen kregen we te horen dat je dan voor 2 man extra moet betalen.... maar hehmmm 6 gedeelt door 2 is toch 3 etagaires? of zie ik t verkeerd
ze zei dat wij nu op die 2 etageres extra veel hadden gekregen maar de volgende keer doen we gewoon weer een andere zaak zoveel lopen voor de wc is niet echt bevorderlijk hahah
maar op zich wat we te eten kregen was wel heel erg lekkker hahah, alleen een beetje jammer van de gerookte zalm... hihi
hey dames weer terug? Vast gezellig geweest, ik ga niet terug lezen, jullie kletsen echt veeeel te veeeel om bij te houden! Hier nog steeds mega nega ovu-tests, straks maar even weer een poging tot nog toe heeele lichtte streepjes, das niet posi dus! Wie weet straks wel twee streepjes, gaan we nog even an de klus, kunnen we zo-wie-zo wel even doen, hebben toch niks beters te doen (ik zou nog even kunnen studeren, maar dit is leuker!)
... ja dat was wel maf met die zalm, dat ze beweerde dat het wel mocht.... smaakte allemaal prima nog beetje betijds thuisgekomen?
ik was rond half 7 thuis, dus viel op zich wel mee maar was echt dooooooooooooood op! En jullie? Want jullie moesten 3 kwartier wachten?
He lieverds, ga het niet allemaal terug lezen hoor.......echt geen tijd en puf voor sorry.......maar als je hier ff niet bent geweest is dat niet te doen......kippehok....hihihihi....... Gisteren scan van mijn hoofd laten maken.....leek wel alsof ik in een bouwplaats lag.....vond het allemaal wel wat eng maar goed ook weer gefixt. Verder niks gezien en niks gehoord. 15 februari zal ik daar de uitslag van krijgen. Dinsdag long onderzoek en donderdag eindelijk dan de inwendige echo om te kijken of alles in orde is voor een zwangerschap. Nog zwangeren erbij?
Ja we moesten ffies wachten maar hebben lekker kunnen zitten en een paar meter verder zat een vrouw met kleding aan waar je niet aan wil denken zo erg Gerard jolong achtig (op het podium) Met een parfum op die de hele stadion vulde BAH Onze bus ging kwart voor 7 weer naar huis. Ik geloof dat ik om half 8 thuis was. maar was zo moe viel bijna gelijk in slaaaaaappp. Was heel gezellig en heb nu al weer zin in de volgende uitje enne indd die zalm was wel vreeemd...... Maar was ook een mannelijke kok