* Tie tie tie Huppeld met haar vangnetje lijk een oma in het rond * (ai wat heb ik spierpijnen van al dat verven).
danjay succes ! en idd dat had ik vorige keren bloedend tandvlees maar toch blijf sceptisch voor het zelfde geld ga ik op rood
Hier blij dat het verven klaar is ,idem gekuist en zit nu ff op de bank met wat lekkers. Temperatuur is nog hoog ,geeft moed dat wel.
Ook ik ga voor de nod in februari heb 13 januari een mk gehad en ben de 18 gecurateerd dus weet niet welke dag als ik van mijn oude cycles uitga 32 dgn dus dan kom ik op 19 feb uit. de gyn. zegt dat ik over nu en 5,5 weken ongi moet worden dus het word feb of ik moet straks in maart gaan zitten.
M'n temp was 36.5... Normaal zou dat 36.3 zijn de dag voor m'n NOD. Nou hoop ik natuurlijk dat dit positief is maar mijn ei was ook iets later dus dat kan het ook zijn... Weet het dus niet :x Denk dat ik dinsdag ga testen... of morgen I dont know!!!
nou meiden, ik kan me afmelden in februari, ben net ongesteld geworden, zo zie je maar weer, niet testen voor je NOD. BAAL BAAL, maar ja, niks aan te doen he, wel al een poos geleden dat ik een cyclus had van 27 dagen, denk dat ik toch maar naar de huisarts ga, heb wel een hele wisselende cyclus, dat kan volgens mijn ook niet goed zijn nou ik ga vandaag een baaldag inlassen, waarin alles mag en niets moet, was lekker aan het schoonmaken, maar dat laat ik voor wat het is vandaag, xxxx
weet ook iemand op hoeveel dagen ik mijn banner moet gaan zetten nu, snap niks meer van mijn cyclus hoor......
@ wgev: Verdorie meis das zeker balen! Vervelend als je een onregelmatige cyclus hebt hoor! Ik heb daar gelukkig geen last van maar ik snap de frustratie wel een beetje! Je zit iedere keer in spanning! Veel geluk toegewenst voor de volgende keer!!!
ja, hij wisselt echt elke maand, misschien dat ik ook maar eens die etos pillen moet gaan gebruiken, die zorgen toch ook voor een regelmatige cyclus? ik ga even bankhangen, eerst melden bij maart....
Je hebt idd van die pillen die ervoor kunnen zorgen dat je cyclus constanter wordt maar ik ben daar niet mee bekend dus kan daar niet veel over zeggen. Ga maar lekker bankhangen hoor! Je hebt het verdient!
Balen, wgev! Wat betreft je cyclus, ik denk dat niemand daar kaas van kan maken.. Ik zou voor het gemak uitgaan van 30 dagen, zo'n beetje het gemiddelde van het laatste half jaar..
Zo, de eerste lichting reacties, ik ga proberen, vóórdat we naar de verjaardag gaan de andere reacties ook nog te typen! Jessie: Respect hoor, goed van je dat je wist te wachten en dat je nu ook nog gaat wachten! BEG: Ik heb ook niet het gevoel dat ik zwanger ben, voel niets Maaaaaaaar, heb wél een goed gevoel over deze zwangerschap en dat had ik de vorige 3 keer niet En omdat die streep steeds donkerder wordt, denk ik dat mijn gevoel me niet in de steek laat! Maar meid, ik herken het wel hoor, van de eerste en ik dacht dat het nu anders was, maar ik herken het gewoon weer . Je ziet nog niets, voelt nog niets, maar dat komt! Op het moment dat je je kindje echt gaat voelen, dan gaat het heel erg leven, let maar op . En dan komt ook het besef: Goh, over een half jaar, zijn we ouders, hebben we de verantwoordelijkheid voor zon klein hummeltje Maar dat is leuk! (En eng tegelijk, maar vooral leuk ) Kubus: Thanx meid Ben ook blij met de steeds donker wordende streep hoor! Rust ze lekker uit meid, mag wel, zon rustdagje alleen zou je dan de was eigenlijk ook even beter laten liggen Fijn dat het uitje zo leuk was ! Yaraah: Ik geef je groot gelijk hoor . Na zon teleurstelling maar het is gauw dinsdag! Dan test ik ook nog een keer, want dan is voor mijn 14 DPO kunnen we samen weer testen Melanina: Dat besef komt nog wel hoor Claire: Jeetje ik weet niet wat je daar mee moet?! Ik heb met KV 2V5 nog nooit vals positief getest hoor, heb je en foto? *ziet je foto* wil niet heel vervelend doen hoor, had zelf ook een erg lichte test van de week, maar kan met de beste bedoelingen geen tweede streep ontdekken op de foto? Mja, fotos zijn (hier tenminste) nooit zo duidelijk als de werkelijkheid . Ik weet het echt niet! Kan t geen eisprongbloeding zijn? Die heb ik nl vorige maand wel gehad daarvoor nog nooit en deze maand ook niet, maar het bestaat Cyntje: Maak je niet druk, kijk eens naar mijn kaartje! En ik ben echt heel erg zwanger hoor, volgens mijn testen *leest nu je volgende post* Geweldig meid! Gefeliciteerd! Jippiejee: Mijn ovu tests waren ook niet heel posi, staan nog in mijn album en kijk nu! Ingef: Dank u, dank u
Lilalien: Wauw, wat een zelfbeheersing! Oh dankje, vind mn banner ook mooi, maar wel nog onwerkelijk! Rnate: Yep, dat KAN zeker een teken zijn, hier ook al 3 dagen bloedend tandvlees . Ladyfly: Wat k*t van je mk zeg . Hopen op een mooie roze ronde! Er zijn er hier al meer (waaronder ook ik) die direct na de (v)mk weer zwanger waren, dus fingers crossed! 2g4e: Nou meid, ik denk, goed nieuws! WGEV: Oh nee meid Wat ontzettend naar Sterkte en geniet van je baaldag, je mag balen .. Ik zou, als ik jou was, mijn banner op 35 dagen zetten meid . Je zit dan altijd goed! En ben je al aan de Etos Zwanger Worden pillen? Mijn cyclus was ook niet regelmatig, TOT dat ik 3 maanden terug daaraan begon
Mijn NOD is op 11 feb. We zitten in de eerste ronde. Waren op vakantie tijdens de vruchtbare periode, hebben geklust. Heb mijn eisprong duidelijk gevoeld (precies op tijd). Wat roze en lichtbruin verlies gehad in dezelfde week. Beetje lichtbruin de week erna. Daarna wat steken in buik gevoeld meer niet. 'k Vind het héél spannend nu... wat denken jullie?