Nou ik eet mijn pet op (gelukkig heb ik dat bijmezelf niet hoeven doen dus ik heb nog eentje over ) als je nog ongi wordt. Je temp is inmiddels zo hoog.....mooi kaartje hoor.....en dan die symptomen.
Net terug van een hoop ik vruchtbaar weekendje weg! Maar ik moet nuchter blijven... het is onze 1e ronde. Kan iemand mij in het kort vertellen hoe dat tempen werkt? En ik vind het zo vreemd, maar ik heb tot nog toe echt bijna geen afscheiding... hoe zit dit? Thanks!
Net heerlijk badje genomen en zitten uitzoeken hoe ik met de nieuwe software foto's in't negatief moet zetten voor als ik ga testen
hai meiden, hoe is het hier? sinds vrijdag ben ik een gelukkige getrouwde echtgenote...het was een geweldige dag! hier ook nog geen ongie...weet ook niet wanneer ik mezelf overtijd mag gaan rekenen...normaal een cyclus van 30 a 34 dagen met een lutale fase van 12 a 14 dagen. nu laatste maand een cyclus van 27 dagen gehad met een ltf van 10 dagen, nu zit ik op 28 dagen en ltf van 11 dagen...ei wel weer op dezelfe dag gehad, dag 17....wie weet wanneer me nod is? liefs van mamatje
tja, zwaar gvoel in me buik s`avonds, me borsten voel ik en zijn anders en telkens steekjes in me buik, beetje misselijk en moe...maar dat zegt bij mij nog niets....weet niet wanneer ikvan overtijd kan uitgaan...
goofy, zelfs dat zegt niets bij mij....helaas gaat vaak de innesteling niet goed bij mij...maar doordat ik eerst altijd een langere cyclus had en ltf, weet ik nu niet wanneer me nod is, me ei heb ik nu op dag 17 gehad en zit op ltf 11 maar de vorige maand had ik een lf van 10 dagen
Ha meiden ik kom ook nog even spieken... @ BEG: Solly ik was er maar heel even vanmorgen hihi, zijn daarna boodschappen gaan doen en even bij mijn ouders geweest. Zag net pas staan dat ik op msn moest komen, maar nu ben jij er niet Spreek je misschien straks nog dan! @ Claire: Ik denk ook aan een eibloeding dan. Vreemd dat je ineens midden in je cyclus roze verlies hebt... Hou je ons op de hoogte? En jaaaaaaaaaa wat een lief meisje heb je toch! Echt om op te vreten @ Goofy: Fijn dat die scan gemaakt is, hoop dat ze iets kunnen vinden! Beter dat ze iets vinden en dat ze je kunnen helpen dan dat ze niks vinden en jij je beroerd voelt! Hier dus boodschapjes gedaan vanmorgen en net even bij mijn papa en mama geweest. Mannetje moest mijn vader even helpen met wat huis, tuin en keukenklusjes hihi Nu weer lekker thuis en kruip zo even op de bank. Vanavond lekker koken, Aardappel anders met een biefstukje en sperzieboontjes jummiiiieeeeeeee
Goed hoor! Vandaag weer buikpijnen......was gisteren helemaal weg...Zei het vanmorgen tegen vent van me...zegt ie misschien zijn er wel 2 eitjes.... hihi, hij leeft toch wel een beetje mee....
Oh niet gezien lilalien, sorry! En die 2dpo...ik heb gewoon eisprong op dag 19 ingesteld...ik weet niet exact wanneer mijn ei nu gesprongen is...zoals net al gezegd had vandaag weer buikpijnen...en op dag 14 heel erge soort van spierpijn buikpijnen gehad....tot aan eergisteren zo een beetje... Ik zie het wel!!! Komt het niet dan komt het niet, komt het wel dan is het welkom!
Oh....hmmmm.....innestelingsproblemen komt mij hier bekend voor, al meerdere keren gehad......K** is dat he!!!! Ga voor je duimen meid! (En voor de dames die zoiets hebben van "huh hoe kan dat nou" nou ik voel de innesteling wel degelijk en heel goed.....)
goofy, meis dat had jij ook ja..klinkt raar maar ben blij dat we hier met elkaar over kunnen praten...het is idd klote....ik ben voor het eerst naar een osteopaat geweest om de innesteling te bevorderen, schijnt te kunnen helpen...dus mocht ik blijvend zwanger zijn...zou ik het ook eens gaan uit proberen als ik jou was.... ondertussen weet ik nog steeds niet wat me nod is...iemand suggestie?