NOD februari 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door goofychick, 9 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    *checkt in de spiegel* ik heb ook geen last van pukkels....

2. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    hier ook geen pukkels *verstopt zich voor de pukkels*

ik ga even bv geven en mn bedje in heb verhoging en knallende hoofdpijn, de kleine is ook flink verkouden, zo zielig

3. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    He meiden......nou FF geeft aan dat ik op de dag 12 eisprong heb gehad, maar sensitest gaf een pos test op donderag, als jullie het nog snappen.....ik niet meer.....dus het wordt een grote gok deze ronde en denk dat het over en uit is.

Ohhhh zoonlief wil niet slapen maar is wel moe ben er weer ffies vandoor....

4. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hahaha ja die 14 dagen zijn idd erger! Maar vooral als je er net zoals mij minstens 16 moet wachten........:D

5. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland

heb je niet goed geklust dan?

6. Yukl

Yukl Niet meer actief

Sorry, ik heb even vluchtig gelezen of ik geen big nieuws heb gemist, maar daar laat ik het bij...

Wel @ claire: ik zie ook duidelijk positieve testen hoor ;)

Toen manlief en ik zwanger probeerden te raken van zoonlief, begon ik zo ontzettend te piekeren. Ik was alleen maar aan het doemdenken en zag allemaal bergen. Sinds de bevalling was dat helemaal over en het gaat allemaal gewoon prima. Studie gaat ook ontzettend goed. En nu... is het doemdenken dus weer terug. Ik word er gek van! Gedachten over geld, studie, het drukke leven... Hebben jullie dat ook?

7. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nou het klussen moet hier echt met de SMEP methode.....want met onze draak hebben we vaak geen puf.......maar tja mijn ei, zoals FF aangeeft viel precies op de dag dat ik onwel werd en tijd in het zkh heb doorgebracht......:(......maar ik had toen nog geen positieve ovutest.....die had ik pas donderdag......toen wel geklust.....dus zeg het maar ik weet het niet meer.

Wel dat ik maandag eigenlijk met spoed een echo wil hebben, vriendin van mij heeft nog even bij haar schoonzus nagevraagd die een mk heeft gehad en niet goed schoon was......zelfde symptomen......wil er echt geen weken meer mee wachten. En als er niks is en alles mooi schoon dan weten we dat ook weer. Nu ook steeds die steken in mijn buik, soms duren ze wat langer en verdwijen dan ook weer.

@Claire zijn je testen duidelijker geworden???

@Yukl, ik heb het niet meer zo maar dat komt gewoon dat ik dat tegenwoordig wat beter kan relativeren maar heeft het niet allemala te maken met de verantwoordelijkheid als ouders??? En je situatie???

8. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ goofychick: nou vooral met het onvoorspelbare denk ik... wat nou als het kindje gehandicapt is? Als ik te vroeg beval? Als ik de hele zwangerschap misselijk ben? Ik ben zo bang dat ik mijn studie niet kan afmaken... Maar tegelijkertijd wil ik wel heel graag tijdens de studie een tweede kindje omdat dat naar mijn idee zoveel makkelijker te combineren is dan wanneer ik straks 4 dagen per week ga werken. Ik ben nu heel flexibel en vind dat met hele kleine kinderen wel fijn. Dus ik twijfel er echt niet over om nu weer zwanger te raken, maar toch ben ik bang... Dat had ik de vorige keer dus ook.

Goed trouwens dat je een echo gaat afdwingen. Het is inderdaad verstandig om dat allemaal uit te kunnen sluiten!

9. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ goofychick wel wat duidelijker maar nog steeds beroerde streephjes... beetje onmogelijk dat verschillende merken valse lijntjes zouden hebben :(
    weet even niet wat ik ermee moet, de een ziet ze wel de ander weer niet, ik bel maandag de gyn al geen zin om nog een week zo te wachten, dan maar effe bloedprikken. Bij mn dochtertje was de urine test in het ziekenhuis op mn nod nota benen ook negatief.... pas met bloedtest kwam het duidelijk na voor

goed dat je echo gaat afdwingen! zekers doen, beter het zekere voor t onzekere

hier een beetje blegh verhoging dikke keel hoofdpijn en snotneus en de kleine ook al erg aan t snotteren en niet in dr hum

@ yukl ben blij dat jij de streepjes ziet in ieder geval:)

10. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ claire: bij mijn zoontje bleven de streepjes ook een paar dagen vaag. Ik heb geloof ik wel 15 keer getest ;) Hoe lang zou je nu zwanger moeten zijn?

11. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Woh ziet er goed uit, de daling na je DPO lijkt wel je innesteling......lijkt er wel op.......

12. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ yukl... ergens tussen de 3 en 4 weken heb echt geeen idee

13. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Baby-making-sex......wahahahahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!

14. Yukl

Yukl Niet meer actief

Oooh, dan worden ze ergens volgende week vast donkerder :) Ik heb met 3 weken en 4 dagen positief getest en pas tegen week 5 had ik goede donkere testen. Maar in jouw geval zou ik sowieso contact hebben opgenomen met de huisarts. Ik zou het in ieder geval pas kunnen geloven als er een bloedtest zou zijn afgenomen denk ik ;)

15. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    gister contact gehad met de gyneacoloog en afgesproken om even een wekje te wachten
    HA had me anders toch naar hem verwezen
    ach ja geduld geduld

16. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @*springt een gat in de lucht*.......ik zie de streep ook Claire.....joehoe!!!!

17. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    He meis, ja raar he????? Echt vreemd en nu ook nog een test gedaan, is ie weer donkerder dan gisteren heb ik het idee, maar allebei licht, test toch nog ffies door......
    Woensdag ivm omstandigheden niet geklust en daarvoor ook niet, alleen donderdagavond en gisteravond, dus tja......oh nee niet geklust maar baby making sex gehad!:D
    Hoe zit dat eigenlijk met twee eisprongen springen ze tegelijk????

18. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh bv geven wat klinkt dat allemaal al ver weg zeg........*zucht*.....wat gaat de tijd toch snel.....

19. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Claire wat een mooie site hebben jullie!!!!!! En dat muziekje eronder wordt een helemaal emo van.......

20. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Incognito.......jeeeeeeee.......jij bent ook erg stabiel in je tempdaling met je eisprong.....of heb had je gisteren geen posi test???

Deel Deze Pagina