hey Heitje! Rimar is alweer weg.. en ze heeft niks gezegd.. moeten we nu ongerust worden? ben 't wel 'n beetje nu
Ja ik ken er nog eentje hier....maar haar banner staat nog en ik denk als er iets was dat ze dat wel wat komen melden dan.... dus hup, positief denken! We hebben er vertrouwen in dat het goed zit bij Rimar!!
Ja ben ook wel tevreden met mn temp Nu moet ie alleen nog hoog blijven want zo'n temp heb ik vaker gezien rond deze tijd in mn cyclus.... Jij nog geen posi ovu testje he? Don't worry, die komt er echt wel hoor! Geduld is het enige dat je nodig hebt
't gaat deze keer helemaal in orde komen met je (anders weet je dat ik je pindakaas af kom pakken hè ) en ik ben al blij dat 't een heel licht streepje is, dat wilt toch zeggen dat er 'n ei op komst is.. en geduld heb ik genoeg hè, dat weet je
ben er nog.. werd hier ff opgeeist door zoonlief.. maar blijf wel niet lang, mannetje wilt de laptop hebben
Goeieavond meiden! Wgef.... wat balen meis! *voor mij is het ook niet slim voor mijn NOD te testen* Ik heb al véél mooi temp kaartjes voorbij zien komen joh! Eigenlijk mooier dan de mijne... maar ik weet zeker dat ie morgen weer hoger is Ik voel het gewoon! hahaha! About mijn test vanmorgen... ik baal dat ik hem niet op de foto krijg! Ik hoop dat hij de komende dagen duidelijker wordt. Maarja... voor NOD... dus het is echt maar afwachten.
*grinnik* Je weet dat anderen hier zich nu heeeel erg afvragen....pindakaas??? Huwhh? Haha Subke en geduld....daarom zei ik het ook
whaha! ja, ook weer waar en grinnik.. 't jammere aan dat wachten is dat ik al nooit 'n oktobermama meer kan worden..