Ach jij bent een lieve vrouw , nog gedraagdoeked? geeeeeeeeeeeeeeeeeeeuw* denk je zonder kids langer te slapen neen om 7u05 klaar wakker
Mmmm... ik heb een aantal jaar bij kv gewerkt en je wil niet weten hoevaak die dingen werden gestolen! Nu weet ik idd waardoor die testen zo geliefd waren!
Ik heb dat ook nooit begrepen, lijkt mij niet helemaal leuk als je op deze manier een positieve test zou krijgen...
groot gelijk wij wilden 't bij Tygo ook niet weten en heb daar geen seconde spijt van gehad.. maar ik heb ergens wel altijd geweten dat 't een jongen was.. (en bij m'n vorige zwangerschap, hoe pril ook, was ik er vrij zeker van dat 't een meisje was.. maar dat gaan we nooit zeker weten hè) jij nog geen gevoel van jongen of meisje?
nee, dat is waar.. zou me daar echt slecht bij voelen en zou 't dan uberhaupt nog fout lopen, zou ik de rest van m'n leven denken dat dat kwam omdat ik die testen gepikt had.. (maar ik ben ook zo'n muts hè)
ja, dat vind ik ook.. maar wij hebben hier die 2voor5 niet (alé, ik heb ze toch nog altijd niet gevonden) bij jullie wel?