Welja! Als ik mag fantaseren over mijn pot pindakaas mag zij wel in haar 'niksje' piesen hoor... vind ik
Hahaha daar zat ik net aan te denken...zullen we dan maar gaan slapen...dan hebben we nog kans dat ze het terug gaan lezen
* lovepeet .. pakt hier voor de deur regelrecht de bus .. naar rotterdam airport.. pakt het vliegtuig naar heitje der huisje.. lovepeet komt net uit de lucht vallen met haar paracute.. als heitje aan komt karren .. met nog veel pindakaas om haar mond.. lovepeet wordt boos.. en pakt de anti-sloop-kluis-alleen-in-case-of-emergency kluis.. rent naar de sloot en gooit de kluis in de sloot.. en roept naar heitje.. nanananan nou moet je zwemmen !!!.
whaha! ook goed.. nou, dan heeft iedereen z'n fantasietjes en ik heb niks.. *trekt pruillip* zit hier, mét kleren aan, zonder pindakaas..
hallo wat denken jullie niet van mij. ik heb gewoon mijn string aan .. mijn satijnen jurkje.. en mijn satijnen kamer jas.. :S
*schiet hier weer keihard in de lach* heb je nu wel 'n broek aan? anders missch best niet omhoog kijken heitje
Ah nog 9249...pff ga het ook niet halen ben ik bang.... Slapen dus? Ik vond het weer supergezellig meiden! Thanks for the laugh *grouphug*
ja, dat is prima voor mij.. (maar vrees dat dat toch al niet gaat gebeuren.. hoeveel pg's terug is Rimar gaan slapen?)
*gooit zich bovenop Heitje om haar te knuffelen* vond 't ook super gezellig meiden slaap zacht en tot morgen!!
Same here.... Pruillip: check kleren aan: check zonder pindakaas: *huil* check ligt het echt in de sloot? : ...........check... *heitje loopt sip naar boven, treurend om haar mislukte reddingsactie, kijkt uit raampje boven naar de sloot en zwaait, dag, dag pindakaas, tot..nooit meer..eets...*