*schakelt over op alternatief einde en geeft heitje de onderweg gekochte pot pindakaas en 'n aai over 't bolletje* zo beter meisje?
ahhh ik krijg nu wel meedelijden met heitje * lovepeet rent naar de avondwinkel... koopt pindakaas.. pakt de postduif en stuurt hem met pindakaas naar heitje.. * vliegt naar heitje.. en laat hem vallen in de handen van heitje.. en heitje kijkt weer vrolijk en kan met een gerust pindakaas mond gaan slapen
Jaaaa! Ohh! Zucht! I'm so happy! Veeel beter einde! Score: 10 op de schaal van 10! *verheugt zich nu al op morgen, op het broodje pindakaas natuurlijk...gaat daarom gauw slapen, dan is het moment eerder daar* zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzlaap lekker!!!
Hahahahahahaha, wat een fantasie!!! Blij dat ik het nu al heb gelezen. *Timon veegt de tranen uit haar ogen*
slaaplekker!! (Rimar is 12pg's terug vertrokken, dus de kans is er nog dat ze 't gaat lezen.. en de rest hopelijk ook )
*krijgt spontaan smelt-pindakaas.... ahhh dat is dan weer lief....neemt gauw opmerking over de tocht-doos terug...zzzzzippp, gelukt!*
ja, we zijn hier goed bezig geweest! maar ik ga nu ook slapen! tot morgen meisjes de 4500 zullen voor morgen zijn
hahaha ... nou ja ga nou maar slapen je kan dromen over pindakaas huggggggg truste.. ! en tot morgen !
Oh, hahahaha kon je het nog volgen ook? *biedt Timon zakdoekje aan, maar verwisselt hem gauw met een schone want het was een gebruikte om pindakaas-snor mee af te vegen*
Weltrusten. Heitje, je heb mazzel dat de dames geen pindakaas lusten. *Timon gaat niet vertellen dat zij het wel lust*