goedemorgen, Rimar meid dat is echt heel erg duidelijk en je bent ook al voorbij je grens van 5w en 1d dus het gaat heel goed hier iets minder, temp gedaald naar 36.5 dus is het wachten op ongi
Zei het je toch 3+ met zo'n kv test uitslag heb je al snel 3+ te zien op de CB (streepjesturenfan) Nogmaals PROFICIAT !!
nog geen bloed te zien en ik voel echt niks wat op ongi kan wijzen, maar ja ik weet het echt niet hoor
Goedemorgen , Iedereen lekker geslapen ?? Hier temperatuur nog altijd hartstikke hoog ,indien morgen nog zou zou ik dan ietsiepietsie beginnen te hopen... Want vorige keer liep die sinds deze dpo naar omlaag. Moest ventje smsen met men temp ,hij is zo meelevend, de schat! Ik ga me douchen en dan school opzoeken ,opruimen is klaar ,dan opkuisen ,eten prepareren en dan de stad in. Tot hoors! xxxxxxxxx
goeiemorgen dames, rimar, duidelijke testen...dat zit wel goed meis! yaraah, balen dat je temp gezakt is.. lilalien, wat lief dat je mannetje zo meeleeft met je temp! hier ga ik er ook niet meer in geloven, temp zakt ook bij mij...dus zal me ongie ook wel komen... incognito...had een goed gevoel bij mij....voor een + op de test vandaag..ik weet het niet hoor...
meid ik snap echt wat je bedoelt, want ik had deze ronde ook echt het gevoel dat het raak zou zijn en daarom heb ik het nu moeilijk met het aanvaarden dus zolang ik nog geen bloed zie, blijf ik hopen (stom van mij maar ja...)
yaraah, ik had er ook een goed gevoel over...had wel de afgelopen dagen wat later getempt..dus blijf ik nog steeds hopen...dat ik zwanger was van me zoon wisselde me temp ook zo..maar dan nog..,meestal is het geen goed teken.. blijf duimen voor ons! xxx
oww die van jou zit al onder de coverline...dat is balen...dacht dat ie er nog wel boven zat....(hup ga weer omhoog temp van jaraah!)
ja ie zit er onder, maar ik voel me echt zooooo anders (misselijk, last van mijn darmen en totaal geen ongikrampen)
ja zou wel 1 kunnen doen, maar ben ergens toch wel bang dat ik alsnog ongi word, als ik vandaag ongivrij doorkom, dan doe ik morgen die test
Ik kan niet alles gaan bij lezen, maar ik voorspel zeker geen dingen! Heb bij mensen die ik goed ken wel vaak een gevoel dat dan ook echt goed zit, maar eh... ik ken jullie helemaal niet zo persoonlijk! Mijn idee bijjullie is vooral gebaseerd op kaartjes/pijntjes/etc.....