Goeiemorgen meisjes! Ik denk dat ik voorzichtig op lichtroze mag Vanmorgen weer getest en binnen 5 minuten een streepje.... ik heb tig foto's gemaakt, maar heb lastig licht hier. Streepje is iets duidelijker als gisteren! Oh... als het zo mag zijn dan hebben we zo veel "toevalligheden"!! Maar mijn nichtje van 3 spant de kroon! Die zei een kleine week geleden dat ik smeerkaas moest kopen voor de baby Ik kan niet wachten om donderdag Marijke87 te bellen *als ze dit al niet leest hahaha* Nu weet ik ook bijna waarom de verwachtte emoties, om haar zwangerschap, uitbleven*
hmmm..... meiske toch.... Ik hoop echt op een mooie test bij je, is je temp écht gezakt, gezakt, voor jou doen? Hij is nog wel boven de coverline he...
nee meid... ik niet in elk geval! Wel misselijk net na mijn ei, maar dat had ik deze ronde trouwens niet... nooit misselijk vlak voor mijn ongi hoor...
cyntje, alvast een voorzichtige felicitatie! misschien is het bij mij wel een innesteling? zo kan ik slecht naar de wc maar nu net.....is het vrij dun.... goeiemorgen incognito...
ik heb dus last van misselijkheid (echt heb zelfs gewacht met eten tot nu en zelfs nu smaakt het niet) en ik heb echt zere (.)(.) en dan ook nog eens mega emotioneel (da belooft voor op mijn werk vandaag)
Ik lag gisteren te stuiteren in bed! Dus na een kwartier er weer uit, want mn mannetje zat nog beneden. Zweten! Mijn voeten en handen waren kletsnat! Het zou geweldig zijn.... samen met schoonzusje zwanger! Verschillen maar zo'n 2 weken dan Ik vermoed dat mijn tante het gisteren ook aan me zag. Ze zag iig iets aan me zei ze. Mijn nichtje van 3 zei het vorige week al! En mijn "gids" had in juli in een getekend bericht 6 zaadjes getekend waarvan 1 zaadje dikgetekend met "YES!" er achter... vanaf nu terug getekend is dit 6 maanden geleden... 6 zaadjes = 6 maanden!?
Cyntje: Ik zie het streepje hoor! Mamatje: Nou meid, geef de moed nog niet op zou ik zeggen! Als ik jou kaartje en gisteren dat hele verhaal met je LF en zo lees, dan denk ik echt nog op een + hoor Yaraah: Eh.... zere (.)(.) én misselijk? Gaat je dan niet ergens toch wel een lichtje branden? Ik wilde dat ik die symptomen had! Ik heb dan wel 2 strepen, maar nog nergens last van!
ja maar met die lage temp weet ik het echt niet. als ik vandaag ongi-vrij doorkom dan zie ik wat mijn temp morgen doet ik heb nog geen klachten van een aankomende ongi, dus zou misschien wel nog goed kunnen komen