NOD februari 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door goofychick, 9 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Goeiemorgen meisjes!

Ik denk dat ik voorzichtig op lichtroze mag :):D Vanmorgen weer getest en binnen 5 minuten een streepje.... ik heb tig foto's gemaakt, maar heb lastig licht hier. Streepje is iets duidelijker als gisteren!

Oh... als het zo mag zijn dan hebben we zo veel "toevalligheden"!! Maar mijn nichtje van 3 spant de kroon! Die zei een kleine week geleden dat ik smeerkaas moest kopen voor de baby :$

Ik kan niet wachten om donderdag Marijke87 te bellen *als ze dit al niet leest hahaha*
    Nu weet ik ook bijna waarom de verwachtte emoties, om haar zwangerschap, uitbleven*

2. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Oh nee :(

3. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Oh heeeeeeeeeeeeeerlijk he, als je ventje zo meeleeft! :) En wat een mooie temp!!! :D:D:D

4. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België

oooooo meid dan zeg ik voorzichtig gefeliciteerd hoor

5. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

hmmm..... meiske toch.... :( Ik hoop echt op een mooie test bij je, is je temp écht gezakt, gezakt, voor jou doen? Hij is nog wel boven de coverline he...

6. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Zo daar ben ik weer

7. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    Cyntje, voorzichtig gefeliciteeeeeeerd!!! :D
    heb het gistere helaas gemist dat je al had getest :(

8. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    Goeiemorgen allemaal! :D

ik zit hier met 2 dikke ogen :( *snik*

9. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
  10. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    hoi rimar

11. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

nee meid... ik niet in elk geval! Wel misselijk net na mijn ei, maar dat had ik deze ronde trouwens niet... nooit misselijk vlak voor mijn ongi hoor...

12. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    cyntje, alvast een voorzichtige felicitatie!

misschien is het bij mij wel een innesteling? zo kan ik slecht naar de wc maar nu net.....is het vrij dun....

goeiemorgen incognito...

13. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    GEWELDIG! Alvast een voorzichtige proficiat! :) Dat zou toch wel heel mooi zijn :)

14. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    ik heb dus last van misselijkheid (echt heb zelfs gewacht met eten tot nu en zelfs nu smaakt het niet)

en ik heb echt zere (.)(.) en dan ook nog eens mega emotioneel (da belooft voor op mijn werk vandaag)

15. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    bij was het ook zo eerder deze ochtend echt heel erg moeilijk kunnen gaan en daarna heeel erg vlot

16. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    2 dikke ogen? Van het ziek zijn of heb je gehuild? (of ruzie gehad met je mannetje? :p )

17. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ik lag gisteren te stuiteren in bed! Dus na een kwartier er weer uit, want mn mannetje zat nog beneden. Zweten! Mijn voeten en handen waren kletsnat!

Het zou geweldig zijn.... samen met schoonzusje zwanger! Verschillen maar zo'n 2 weken dan :D
    Ik vermoed dat mijn tante het gisteren ook aan me zag. Ze zag iig iets aan me zei ze.
    Mijn nichtje van 3 zei het vorige week al!
    En mijn "gids" had in juli in een getekend bericht 6 zaadjes getekend waarvan 1 zaadje dikgetekend met "YES!" er achter... vanaf nu terug getekend is dit 6 maanden geleden... 6 zaadjes = 6 maanden!?

18. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Cyntje: Ik zie het streepje hoor!

Mamatje: Nou meid, geef de moed nog niet op zou ik zeggen! Als ik jou kaartje en gisteren dat hele verhaal met je LF en zo lees, dan denk ik echt nog op een + hoor

Yaraah: Eh.... zere (.)(.) én misselijk? Gaat je dan niet ergens toch wel een lichtje branden? Ik wilde dat ik die symptomen had! Ik heb dan wel 2 strepen, maar nog nergens last van!

19. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Gevoel, nee dat wisseld me nog veel te sterk, komt denk ik ook omdat ik nog heel voorzichtig ben oid

20. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    ja maar met die lage temp weet ik het echt niet. als ik vandaag ongi-vrij doorkom dan zie ik wat mijn temp morgen doet

ik heb nog geen klachten van een aankomende ongi, dus zou misschien wel nog goed kunnen komen

Deel Deze Pagina